پولادگر: تیراندازی از ظرفیت هایی بالایی برای مدال آوری برخوردار است/ با برنامه ریزی می توان از ظرفیت بانوان بیش از پیش بهره برد


پولادگر: تیراندازی از ظرفیت هایی بالایی برای مدال آوری برخوردار است/ با برنامه ریزی می توان از ظرفیت بانوان بیش از پیش بهره برد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی به عنوان رشته ای پرمدال و موفق مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی مرتضی قربانی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که ریاست مجمع تیراندازی را برعهده داشت، اظهار داشت: تیراندازی از قدیمی ترین فدراسیونهای ورزشی در ایران است که از شرایط بسیار خوبی برای مدال آوری در بازیهای المپیک و آسیایی برخوردار است، کما اینکه در المپیک اخیر نیز نشان طلای ارزشمند قهرمان محبوب جواد فروغی، بر پتانسیل بالای تیراندازی کشورمان مهر تایید زد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه با اشاره به موفقیت های بانوان تیرانداز در میادین قاره ای و جهانی گفت: یکی از ویژگی های مهم تیراندازی، شرایطی است که برای بانوان در این رشته وجود دارد که بتوانند بدون محدودیت در بالاترین سطح ورزش قهرمانی فعالیت کنند. با یک برنامه ریزی هدفمند می توان از این ظرفیت بیش از پیش بهره برد.

پولادگر همچنین با اشاره به اینکه تیراندازی در بازیهای آسیایی و المپیک از رشته های پرمدال است، گفت: نتایجی که تاکنون بدست آمده، امیدبخش بوده، اما با توجه به استعدادهایی که در این رشته وجود دارد، می توانیم سهم بیشتری از مدالها را در رویدادهای مهم ورزشی داشته باشیم که امیدوارم در دوره جدید مدیریت این فدراسیون شاهد موفقیت های بیشتر نمایندگان تیراندازی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان