معرفی مرسدس بنز EQE 53 4Matic پلاس مدل 2023 + عکس


معرفی مرسدس بنز EQE 53 4Matic پلاس مدل 2023 + عکس

فضای داخل کابین نیز مجهز به جدیدترین دستاوردهای  مرسدس مانند صفحه نمایش یکپارچه 3 بخشی در کنسول اصلی جلو و آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی ام باکس مرسدس است.

فضای داخل کابین نیز مجهز به جدیدترین دستاوردهای مرسدس مانند صفحه نمایش یکپارچه 3 بخشی در کنسول اصلی جلو و آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی ام باکس مرسدس است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از عصر ایران؛ مرسدس بنز در معرفی سدان های فناورانه الکتریکی طی 2 سال گذشته بسیار فعال بوده و عملکرد فوق العاده مطلوبی داشته است. هم اکنون تصاویر واقعی یکی از جدیدترین های این کمپانی یعنی آ ام گ ایی کیو ایی 53 4ماتیک پلاس(+Mercedes-AMG EQE 53 4Matic) مدل 2023 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این الکتریکی جذاب از جلوپنجره بسته با نمای شیشه ایی و اتاقی تخم مرغی استفاده می کند تا تفاوتی محسوس با محصولات مبتنی بر سوخت های فسیلی مرسدس داشته باشد.
حاصل مهندسی مرسدس و آ ام گ در قسمت پیشرانه به خروجی 617 اسب بخاری و گشتاور 950 نیوتن متری منتج شده است. البته انتخاب آپشن یا بسته داینامیک پلاس میزان خروجی را به 677 اسب بخار می رساند و گشتاور نیز عدد 1001 نیوتن متر را نشان می دهد.
تریم داینامیک پلاس ایی کیو ایی طی 3.2 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد. انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از باتری 90.6 کیلووات ساعت تامین می شود.
در نسخه ای که فاقد بسته پلاس است این شاخص برابر با 3.4 ثانیه و بیشینه سرعت نیز برابر با 220 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.
هر چند این آمار از یک مرسدس سریع خبر می دهند اما حقیقتا در مقایسه با خروجی نمونه های آ ام گ مبتنی بر سوخت های فسیلی مرسدس بنز حرف خاصی برای گفتن ندارد!
از دیگر تغییراتی که حضور نام آ ام گ روی بدنه این خودرو همراه خود دارد می توان به سیستم تعلیق بروزرسانی شده شامل: بهبود فرمان پذیری، کاهش ارتفاع، هندلینگ بهتر و قابلیت های بیشتر فناوری تطبیقی در این قسمت اشاره کرد. همچنین سیستم ترمز مجهز به کالیپر 6 پیستونه و دیسک های 16 اینچی است که از نمونه استاندارد بزرگ تر است.
برد حرکتی خودرو حدود 500 کیلومتر محاسبه شده و سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. با استفاده از فست شارژ 170 کیلوواتی، باتری طی 15 دقیقه انرژی لازم برای پیمایش 180 کیلومتر را در خود ذخیره می کند!
فضای داخل کابین نیز مجهز به جدیدترین دستاوردهای مرسدس مانند صفحه نمایش یکپارچه 3 بخشی در کنسول اصلی جلو و آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی ام باکس مرسدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا