نیمی از ماشین آلات راهداری در خراسان شمالی فرسوده است


نیمی از ماشین آلات راهداری در خراسان شمالی فرسوده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از خرید 6 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان به ارزش 180 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

جعفر شهامت در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نیمی از ماشین آلات راهداری این اداره کل فرسوده است و به نوسازی نیاز دارد، گفت: ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات در این اداره کل به کارگیری می شود که از این تعداد ۱۳۰ دستگاه فرسوده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده را ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: امسال ۲ دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه قیرپاش، ۲ دستگاه نمک پاش و یک دستگاه بیل برف روب خریداری و ۵ دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودر نیز بازسازی اساسی و کامل شده است.

شهامت اظهار کرد: امسال ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات راهداری با صرف ۱۱۰ میلیارد ریال تعمیر شده و حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تعمیرات ماشین آلات نیاز است.

شهامت با اشاره به اینکه بیل مکانیکی، لودر، گریدر، کامیون، کامیونت و کمرشکن بیشترین ماشین آلات مورد نیاز این اداره کل است، ادامه داد: برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده شامل خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری، ۲ دستگاه لودر، یک دستگاه پیکور و ۲ دستگاه نمک پاش طی ماه اخیر انجام شده است که تا پایان سال جاری تحویل استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هم افزایی اعتبارات ملی و استانی و مساعدت ریاست سازمان راهداری، تکمیل سایر کمبودهای ضروری استان نیز در سنوات آتی در دست اقدام است و ماشین آلات خریداری شده در شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و راز و جرگلان به کارگیری خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس