نحوه ثبت‌نام مددجویان کمیته امداد برای رایگان شدن قبوض


نحوه ثبت‌نام مددجویان کمیته امداد برای رایگان شدن قبوض

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از مددجویان خوزستانی خواست برای رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز خود در سامانه soha.emdad.ir ثبت نام کنند.

جمال شیبه با اشاره به رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: اقدامات اولیه برای اجرای طرح رایگان شدن بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف، در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی در خصوص نحوه بهره‌مندی مددجویان از این طرح، افزود: خانوارهای تحت حمایت می‌توانند کدهای اشتراک قبوض را برای ثبت در سامانه سها، به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند.

وی افزود: آن دسته از مددجویانی که می‌توانند با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir اقدام کنند، ابتدا در قسمت نام کاربری و رمز عبور، کدملی سرپرست خانوار را وارد و سپس با کلیک بر روی گزینه ثبت کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز، شماره اشتراک‌ها را وارد کرده و در انتها گزینه ثبت و ارسال درخواست را بزنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: مددجویان می‌توانند پس از تکمیل مراحل ثبت در قسمت نیازمندی‌ها، انشعابات ثبت شده را مشاهد و ویرایش کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی