دانلود بازی شبیه‌سازی پارک کردن ماشین (+مود)


دانلود بازی شبیه‌سازی پارک کردن ماشین (+مود) (https://www.mobna.com/491049/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86.html) اولین بار در موبنا (https://www.mobna.com). پدیدار شد.

موبنا – همانطور که احتمالاً از نامش حدس زده اید در این بازی باید ماشین خود را بردارید و آن را در محل های مشخص شده شهر پارک کنید. اما ماجرای این بازی همین جا به پایان نمی رسد. بسیاری از علاقه مندان و طرفداران بازی های ماشین سواری دوست ندارند که ماشین مورد علاقه خود را بردارند و آن را در یک گوشه ای پارک کنند و به حال خودش بگذارند! این بازی فراتر از یک پارکینگ ساده است و در آن می توانید آزادانه در شهر رانندگی کنید و در خیابان‌ های مختلف با سرعت هر چه تمام تر گاز بدهید و از صدای موتور ماشین خود و دریفت ها و رد لاستیکی که روی آسفالت به جا می ماند لذت ببرید.

دانلود بازی شبیه‌سازی پارک کردن ماشین (+مود)

اما مهمترین چیزی که باعث شده است این بازی در میان خوشنام ترین بازی های ماشین سواری حرفی برای گفتن داشته باشد واقعگرایانه بودن آن است. شما در این بازی قادر خواهید بود علاوه بر حالت یک نفره و آفلاین وارد حالت چند نفره و آنلاین شوید و حس یک روز معمولی در دنیای واقعی را تجربه کنید. در حالت چند نفره و آنلاین می توانید وارد شهر های مختلف شوید و مسیر های مختلف را امتحان کنید. ماشین خود را پارک کنید و پیاده شوید و آزادانه در شهر قدم بزنید. همچنین اگر بخواهید می توانید با افراد دیگر به صورت آنلاین چت کنید و آنها را به یک مسابقه ریسینگ دعوت کنید.

دانلود بازی شبیه‌سازی پارک کردن ماشین (+مود)

در بازی Car Parking Multiplayer با پارک کردن ماشین خود در محل های مشخص شده یا برنده شدن در مسابقات ریسنگ و انجام ماموریت های مختلف دیگری که در طول بازی با آنها آشنا خواهید شد قادر خواهید بود پاداش دریافت کنید و در ادامه از این پاداش ها برای ارتقا و شخصی سازی ماشین ها و یا خریداری ماشین های جدید استفاده کنید. همچنین می توانید برای بدست آوردن ماشین های جدید با افراد دیگر مذاکره کنید و ماشین هایتان را با یکدیگر تعویض کنید.

دانلود بازی شبیه‌سازی پارک کردن ماشین (+مود)

روی هم رفته این بازی جذابیت های منحصر به فردی دارد که در هیچ کدام از بازی های ماشین سواری وجود ندارد. روزانه بیش از ۱۰۰۰ گیمر از سراسر جهان وارد بازی می شوند و هر روز تجربه متفاوتی را رقم می‌ زنند. ماشین ها بسیار متنوع هستند و بیش از ۷۰ ماشین در بازی وجود دارد. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و در طراحی هنری ساختمان ها، خیابان ها، کاراکتر ها، تغییرات روز و شب، و حتی قطعات داخلی ماشین ها به جزئیات توجه ویژه ای شده است. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق بکارگیری دکمه های مجازی پدال گاز و ترمز و جوی استیک های مجازی فرمان و دنده انجام می شوند. Car Parking Multiplayer با بیش از 5.000.000 نصب و دریافت امتیاز 4.5 از 5.0 یکی از محبوب ترین بازی های مارکت اندروید محسوب می ‌شود. در انتهای همین مطلب می توانید تنها با یک کلیک این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

دانلود بازی شبیه‌سازی پارک کردن ماشین (+مود)

دانلود فایل نصبی اصلی بازی بدون نیاز به دیتا – 981 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود بازی بدون نیاز به دیتا – 964 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر