شبکه سارقان اماکن مذهبی در مراغه متلاشی شد


شبکه سارقان اماکن مذهبی در مراغه متلاشی شد

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه گفت: شبکه سارقان مساجد و حسینیه‌های مراغه و شهرستان های همجوار با 14 فقره سرقت متلاشی شد و سه سارق حرفه‌ای عضو این شبکه همراه با چهار مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ «توحید فارسی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چندی پیش دستگیری سارق یا سارقان اماکن مذهبی در پی افزایش وقوع سرقت از اماکن مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته بود.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه‌دار و همچنین انجام گشت‌های محسوس و غیرمحسوس شبانه‌روزی، سارقان را شناسایی و آنان را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی ظروف مسی، فرش و سایر وسایل از مخفیگاه سارقان، اضافه کرد: متهمان پس از مواجهه با مستندات پلیسی به ۱۴ فقره سرقت از مراغه و شهرستان‌های همجوار با همکاری چهار مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی طی عملیات‌های جداگانه این چهار مالخر را نیز دستگیر کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با مجرمان، قانون‌گریزان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی