2 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته جان باختند


2 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته جان باختند

یاسوج- یاسوج - رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت 2 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته به یک‌هزار و 60 تن رسید.

پرویز یزدان‌پناه عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۷۶ بیمار مبتلای قطعی و ۱۴ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۸ هزار و ۳۲ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد با تلاش کادر درمان بهبود یافته‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: از مجموع ۴۳۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت ۲۸۵ مورد مثبت اعلام شده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه ثبت شده است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ها، تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی مهمترین عامل گسترش شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تصریح کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده نکردن از ماسک و عادی انگاری بیماری کرونا موجب تشدید موج جدید و خطرناک‌تر شدن این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

هم اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، چرام و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های باشت و لنده در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های دنا، مارگون و بهمئی در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق