در نسخه جدید واتساپ، دردسر ارسال عکس با کیفیت اصلی کمتر می‌شود


در نسخه جدید واتساپ، دردسر ارسال عکس با کیفیت اصلی کمتر می‌شود

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) واتساپ روز به روز در حال پیشرفت است و حالا بررسی‌ها روی نسخه جدید واتساپ نشان می‌دهند به زودی، ارسال عکس با کیفیت اصلی آسان‌تر خواهد شد. شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که با وجود امتحان کردن دیگر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام، واتساپ پیام‌رسان مورد علاقه‌اش باشد. هر چند واتساپ سابقه‌ای طولانی دارد اما متاسفانه...

واتساپ روز به روز در حال پیشرفت است و حالا بررسی‌ها روی نسخه جدید واتساپ نشان می‌دهند به زودی، ارسال عکس با کیفیت اصلی آسان‌تر خواهد شد.

شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که با وجود امتحان کردن دیگر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام، واتساپ پیام‌رسان مورد علاقه‌اش باشد. هر چند واتساپ سابقه‌ای طولانی دارد اما متاسفانه سال‌ها است در حد یک پیام‌رسان ساده، با ویژگی‌های کم و مشکلاتی زیاد باقی مانده است.

واتساپ مدتی است در نهایت به فکر بهبود قابلیت‌های کاربردی افتاده و می‌خواهد از رقبایش کمتر عقب بماند. جدیدترین ویژگی برنامه واتساپ، ساده‌تر شدن امکان ارسال عکس با کیفیت اصلی است که مدت‌ها است بسیاری از کاربران خواستار آن هستند.

در واتساپ، فرستادن تصاویر به معنای کاهش حجم و کیفیت آن‌ها است. شاید برای ارسال تصاویری که اهمیت زیادی ندارند واتساپ گزینه مناسبی باشد اما اگر می‌خواهد با کیفیت اصلی تصاویر را ارسال کنید، باید با دردسرهای زیادی رو به رو شوید. حتی اگر بخواهید کیفیت تصاویر آپلود شده را با کیفیت بیشتری ارسال کنید، واتساپ باز هم تصاویر شما را کم‌کیفیت خواهد کرد و احتمالا طرف مقابل، رضایتی از تصاویر نداشته باشد. تا به امروز برای حل این مشکل، تنها یک راه وجود داشت.

در نسخه جدید واتساپ، دردسر ارسال عکس با کیفیت اصلی کمتر می‌شوددر نسخه جدید واتساپ، دردسر ارسال عکس با کیفیت اصلی کمتر می‌شود

کاربران واتساپ برای ارسال عکس با کیفیت اصلی، باید تصاویر را به عنوان یک داکیومنت ارسال می‌کردند. در این حالت، طرف مقابل نمی‌تواند پیش‌نمایشی از تصویر را مشاهده کند و ارسال تصویر به این صورت، دردسرهای بیشتری داشت. واتساپ حالا پس از گذشت سال‌ها، راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

قابلیت پیش‌نمایش تصاویر در ارسال با کیفیت اصلی در واتساپ

طبق بررسی‌ها روی نسخه 2.22.5.11 واتساپ که توسط WABetaInfo صورت گرفته، حالا حتی با وجود ارسال عکس با کیفیت اصلی به شکل داکیومنت، پیش‌نمایشی برای طرف دریافت‌کننده وجود خواهد داشت تا کاربران راحت‌تر باشد. در نسخه جدید واتساپ، با وجود پیش‌نمایش، کیفیت اصلی تصاویر حفظ می‌شود.

این قابلیت که باید مدت‌ها پیش به واتساپ اضافه می‌شد، هنوز برای تمام کاربران در دسترس نیست. تنها عده کمی که به نسخه بتای جدید این برنامه در سیستم عامل اندروید دسترسی داشتند، موفق به ارسال عکس با کیفیت اصلی در واتساپ با پیش‌نمایش شدند.

در نسخه جدید واتساپ، دردسر ارسال عکس با کیفیت اصلی کمتر می‌شوددر نسخه جدید واتساپ، دردسر ارسال عکس با کیفیت اصلی کمتر می‌شود

همان طور که در اسکرین شات منتشر شده نیز قابل مشاهده است، تصویر ارسال شده، به شکل یک داکیومنت است. اما پیش‌نمایشی از آن برای طرف ارسال کننده و دریافت‌کننده به نمایش در می‌آید. همین حالا می‌توانید برای امتحان کردن این ویژگی، نسخه بتای جدید واتساپ را دریافت کنید.

البته با توجه به این که نسخه‌های بتا پایداری کمتری دارند و باگ‌هایی در آن‌ها وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه رسمی این قابلیت منتظر بمانید. همچنین برخی از کاربران که نسخه بتا را دریافت و نصب کرده‌اند اعلام کردند هنوز این قابلیت کاربردی حتی در نسخه بتا نیز برای آن‌ها فعال نشده است. در هر حال به احتمال زیاد، باید در یکی از نسخه‌های آینده واتساپ شاهد بهبود قابلیت ارسال عکس با کیفیت اصلی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا