درخشش «کانون های کهگیلویه و بویراحمد» در رویداد فهمای 1400


درخشش «کانون های کهگیلویه و بویراحمد» در رویداد فهمای 1400

دولت آبادی از درخشش کانون های فرهنگی، هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، در «رویداد ملی فهمای 1400» خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز پنج شنبه (۲۸ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: امسال در رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، درخشش بی سابقه ای داشتند.

مدیر هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در بین ۴۶۰ شهرستان کشور، کانون های فرهنگی، هنری شهرستان گچساران جزو ۱۸ شهرستان برتر کشور در سطح دوم انتخاب شد.

وی افزود: برخی از ملاک های مهم در ارزیابی شهرستان‌های برتر و شاخص؛ میزان فعالیت و عملکرد کانون های شهرستان در رواق‌های 12‌گانه، بروزرسانی مجوز و تکمیل اطلاعات کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، تعداد رابط یا رابطین برگزیده از حیث امتیاز، تداوم و پیوستگی ارتباط سامانه‌ای در طول برگزاری رویداد و تعداد کانون‌های روستایی بودند.

دولت آبادی در ادامه اظهار کرد: شبکه رابطین فهما که از سال 1398 به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود در سال 1400 با فعالیت 1240 کانون به کار خود ادامه داد و در این بین پس از ارزیابی های کمی و کیفی، هیئت انتخاب، اسامی 10 باب از کانون‌های رابط برتر در سراسر کشور را اعلام کرد.

وی افزود: در رویداد ملی فهما، کانون فرهنگی، هنری خادم الرضا (ع) شهر گچساران، جزو ۱۰ کانون رابط برتر در کشور شناخته شد.

مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: کانون فرهنگی، هنری شهدای توت نده مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان دنا، توانست در رواق کارآفرینی رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ به عنوان کانون شایسته تقدیر کشوری قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: این کانون در نخستین رویداد ملی فهما سال 98 در رواق نور که مربوط به فعالیت های قرآنی است در میان 26 هزار کانون کشوری به عنوان کانون شایسته تقدیر و در دومین رویداد ملی فهما سال 99 با کسب بیش از 15 هزار امتیاز در رواق های مختلف بویژه رواق کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه و در میان ۱۲ کانون کشوری، برگزیده قرار گرفت.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!