هوندا S2000 با پیشرانه 500 اسب بخاری تسلا!


هوندا S2000 با پیشرانه 500 اسب بخاری تسلا!

معدود خودروهای اسپرت ژاپنی وضعیت خاص و نمادین هوندا S2000 را دارند اما این امر باعث نشده است یکی از فعالان حوزه خودرو یک نمونه برجسته از این خودروی ژاپنی با قوای محرکه الکتریکی را نسازد! از آنجایی که خودروهای الکتریکی بیش از پیش در دسترس هستند، تعداد بیشتری از طرفداران خودرو به دنبال تعویض … The post هوندا S2000 با پیشرانه 500 اسب بخاری تسلا!...

معدود خودروهای اسپرت ژاپنی وضعیت خاص و نمادین هوندا S2000 را دارند اما این امر باعث نشده است یکی از فعالان حوزه خودرو یک نمونه برجسته از این خودروی ژاپنی با قوای محرکه الکتریکی را نسازد! از آنجایی که خودروهای الکتریکی بیش از پیش در دسترس هستند، تعداد بیشتری از طرفداران خودرو به دنبال تعویض پیشرانه‌های درون‌سوز با نمونه‌های الکتریکی هستند. این هوندا S2000 ویژه که مشاهده می‌کنید توسط شرکت رای وایر موتور اسپرت الکترونیک ساخته شده است. درحالی‌که S2000 به‌صورت استاندارد با یک پیشرانه ۴ سیلندر جذاب عرضه شده بود، این مدل هم‌اکنون دارای دو مجموعه باتری شورولت ولت هیبرید با ظرفیت کل ۳۸ کیلووات ساعت است و شعاع حرکتی ۱۶۰ تا ۱۹۳ کیلومتری دارد. این باتری‌ها از پیشرانه الکتریکی که از تسلا قرض گرفته شده است پشتیبانی می‌کنند. نیرویی که به چرخ های عقب می‌رسد کمتر از ۵۰۰ اسب بخار نیست.

هوندا S2000 با پیشرانه 500 اسب بخاری تسلا!

اگرچه کار کردن این پیشرانه با باتری‌ها در کاراترین حالت ممکن قرار ندارد اما خب قرار دادن آن در زیر کاپوت S2000 کاملاً راحت بوده است. خودروی موردبحث همچنین از دیفرانسیل لغزش محدود هم ‌سود می‌برد. برخی تغییرات نیز در ظاهر این خودرو صورت گرفته است تا شبیه دیگر مدل‌های عادی نباشد. برای مثال سپر عقب جدید به همراه جلوپنجره مشابه با محصولات کنونی فولکس‌واگن ID دیده می‌شوند. هوندا S2000 الکتریکی همچنین دارای رینگ‌های آئرودینامیک منحصربه‌فرد است. در کابین نیز بهبودهایی دیده می‌شود. برای مثال صندلی‌های مشکی و قرمز اسپارکو به همراه دسته‌دنده ساخته شده با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی و پشت آمپرهای جدید جزو بارزترین تغییرات هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند