برگزیدگان دومین جشنواره داستان صوتی کیش معرفی شدند


برگزیدگان دومین جشنواره داستان صوتی کیش معرفی شدند

کیش - ایرنا - دومین جشنواره داستان صوتی کیش (واگویه‌های جنوب) با معرفی پنج برگزیده نهایی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، آیین پایانی این جشنواره شنبه شب با حضور هنرمندمان و علاقه مندان داستان نویسی و قصه گویی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

براساس رای هیات داوران رتبه های اول تا سوم این جشنواره به داستان تشک ابری اثری از پیمان زند، داستاان سایه‌ای که پوست خورد اثری از حسن مختارزاده وهمون شب اثری از ز محمد قاسم‌پور رسید.

داستان‌های هیما اثری از ندا طالشی و مارادونا جامیه اثری از حامد مرادی به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند و از کوثر سیروس نوجوان کیشوند به عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده در جشنواره تقدیر شد.

حسین شمسیان راد سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: برگزاری این رویداد حاصل یک تجربه و ذوق خاص است و معتقدم جنوب هنوز قصه های نگفته بسیاری دارد باید برای احیای آن برنامه ریزی کرد.

تجلیل از احترام سادات برومند پیشکسوت قصه‌گویی، اجرا و سینمای کشور از دیگر برنامه های آیین اختتامیه جشنواره واگویه های جنوب بود که این هنرمند در این قسمت از برنامه گفت: با برگزاری چنین رویدادهایی جوان‌ها با فرهنگ بومی آشنا می‌شوند.

برومند با بیان اینکه این جشنواره کمک می‌کند که بیشتر کتاب بخوانیم و مکمل بسیار خوبی برای کتابخوانی است یادآور شد: امیدواریم با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در سال های آتی شاهد برگزاری ادوار بعدی جشنواره واگویه‌های جنوب باشیم.

۹۱ داستان صوتی به این دوره از جشنواره ارسال شده که حدود ۲برابر تعداد ارسال‌شده در نخستین دوره آن است.

آثار دریافت شده از شهرهایی همچون اصفهان، بوشهر، ایلام، رفسنجان، تنکابن، آبادان، مرودشت، اهواز، دشستان، شیراز، تهران، مشهد، کنگان، شهرکرد، اندیمشک، خرمشهر، جزیره کیش، بویراحمد، دیر، سیرجان، بندرعباس، زرند و تنگستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق