رضا اسدی آن «هیس» را برای من فرستاد/ هافبک 11 میلیاردی فکر می‌کند در دربی گل زده است!


رضا اسدی آن «هیس» را برای من فرستاد/ هافبک 11 میلیاردی فکر می‌کند در دربی گل زده است!

دروازه بان اسبق پرسپولیس در دهه 60 می گوید رضا اسدی آن «هیس» را پس از گشودن دروازه آلومینیوم برای او فرستاده است!

به گزارش مشرق، چندی پیش وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس پس از ملاقات حضوری با رضا درویش در دفتر باشگاه مصاحبه کرد و گفت که رضا اسدی هافبک ۱۱ میلیارد تومانی وسط زمین چه کار می کند؟! حالا این گلر پیشکسوت تصور می کند شادی گل طعنه آمیز رضا اسدی خطاب به او بوده و...

آقای قلیچ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دیدید؟

بله، به خصوص شادی گل رضا اسدی را!

چه طور؟!

آن هیس را رضا اسدی برای من وحید قلیچ نشان داد!

چرا چنین تصوری کردید؟

به هرحال من یک انتقادی از او داشتم و حالا هافبک ۱۱ میلیارد تومانی پرسپولیس یک گل به تیم هشتم جدول زده است و برای من و منتقدانش «هیس» می فرستد. ایرادی هم ندارد! انشالله او هرهفته گل بزند و برای من هیس بفرستد.

مثل اینکه خیلی ناراحت شدید؟

نه، ایرادی ندارد. من و امثال من با افتخار سالهای سال برای پرسپولیس بازی کردیم و مفتی هم بازی کردیم. هیچ پولی نگرفتیم چه برسد به ۱۱ میلیارد تومان اما هرگز برای هواداران پرسپولیس یا منتقدان و پیشکسوتان باشگاه «هیس» نفرستادیم. هافبک ۱۱ میلیارد تومانی انگار در دربی گل زده یا جام جهانی که آن طوری شادی می کند و ...

شاید انتقاد شما و اینکه می گویید هافبک ۱۱ میلیارد تومانی به او برخورده باشد.

گفتم که مهم نیست. مگر من علیرضا بیرانوند را با کپسول آتش نشانی مقایسه نکردم؟ دیدید رفت بهترین گلر آسیا شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی رونالدو را گرفت. هدف من از این حرف ها این است که این بچه ها را به خودشان بیاورم. باز هم می گویم ایرادی ندارد، حاضرم هر هفته رضا اسدی گل بزند و برای من و امثال من هیس بفرستد.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک چه کسی بود؟

حامد پاکدل با اینکه ۲۰ دقیقه بازی کرد اما عالی بود. اتفاقا با خودش هم تلفنی صحبت کردم.

بیشتر بخوانید:

بازی پرسپولیس چنگی به دل نزد

بعد پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک؟

نه، قبل از آن و به او گفتم حق گرفتنی است. خیلی با هم حرف زدیم و گفتم که تو بازیکن خوبی هستی و باید در زمین خودت را نشان دهی و ...

این یکی دیگر به کسی «هیس» نشان نداد؟

گل زد و چقدر قشنگ لوگوی پرسپولیس را بوسید. این هیس فرستادن دیگر کهنه و نخ نما شده است. بازیکن پرسپولیس باید ظرفیت داشته باشد. اینجا بازیکن بزرگ می خواهد و باید هر کسی پیراهن این تیم را می پوشد ظرفیت انتقاد را داشته باشد. اینکه شما دروازه خالی را باز کنی و بعد برای همه «هیس» بفرستی قشنگ نیست. این کار به هواداران پرسپولیس هم برخورده است. حامد پاکدل با یک حرکت درست و شادی گل زیبا محبوب دلها می شود و آن یکی ... بگذریم!

آلومینیوم اراک را چه طور دیدید؟

ببینید پرسپولیس همه جوره سوار بازی بود. حامد لک غیر از یک شوت از راه دور واکنش خاصی نداشت و حتی گلر ما زمین هم نخورد! حالا چرا این قدر رسول خطیبی و دوستانش در آلومینیوم شلوغ می کنند نمی دانم؟!

زمانی که بازی بدون گل در جریان بود کمک داور مسابقه یک آفساید اشتباه گرفت. اگر آن آفساید گرفته نمی شد بازیکن آلومینیوم با حامد لک تک به تک می شد؟

اتفاقا من معتقدم پیام حیدری یکی از با شخصیت ترین داوران ماست که قضاوت خوبی هم داشت. چرا زمانی که رسول خطیبی و تیمش در اراک پرسپولیس را می برند همه چیز گل و بلبل است و داوری هیچ ایرادی ندارد اما وقتی می بازد زمین و زمان را به هم می دوزد؟! بهتر است آقایان ظرفیت باخت هم داشته باشند. پرسپولیس بهتر بازی کرد و برنده از زمین خارج شد و این پیروزی هم هیچ ربطی به داوری نداشت.

خیلی ها درحال حاضر معتقدند استقلال و پرسپولیس شانس های اصلی قهرمانی هستند. با این نظر موافقید؟

به نظرم سپاهان دیگر از کورس خارج شده و به گرد پای پرسپولیس و استقلال نخواهد رسید. از این به بعد تیمی قهرمان می شود که کمتر اشتباه کند و رقیبان مستقیم خودش را ببرد. البته قرعه استقلال در شروع لیگ و حالا نیم فصل دوم خیلی بهتر است. این تیم اول با تیم های ضعیف تر بازی می کند ولی حریفان پرسپولیس سخت تر هستند. با این وجود من معتقدم باز هم پرسپولیس می تواند با شایستگی قهرمان لیگ برتر شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا