کودک‌ربایی پس از بیهوش کردن مادر


کودک‌ربایی پس از بیهوش کردن مادر

من چای را نوشیدم و پس از آن دچار سرگیجه شدیدی شدم. درحالی‌که همچنان پسرم ماهور در آغوشم بود 2 زن پیشنهاد دادند که در اطراف میدان چرخی بزنیم تا حال من خوب بشود.

۲ زن که با نقشه‌ای حساب‌شده زنی را بیهوش کرده و پسر خردسال او را ربوده‌اند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند.

به گزارش همشهری، شامگاه هجدهم آذر امسال کسبه بازار بزرگ شهرری متوجه زنی جوان شدند که در نزدیکی بازار از هوش رفته و روی زمین افتاده بود. آن‌ها این زن را می‌شناختند و بار‌ها وی را دیده بودند که گدایی یا دستفروشی می‌کرد و معمولا پسر خردسالش نیز همراه او بود. اما در آن لحظه اثری از پسر خردسال زن جوان نبود.

این زن پس از تماس با اورژانس به بیمارستان منتقل شد و وقتی به هوش آمد وحشت‌زده به مسئولان بیمارستان گفت که کودکش را ربوده‌اند. ماجرا به پلیس گزارش شد و مأموران به تحقیق از زن ۴۰ ساله پرداختند. وی گفت: به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرم داشتم مدتی قبل از او جدا شدم و خودم از پسربچه ۸ ماهه‌مان نگه‌داری می‌کردم.

او ادامه داد: ناچار بودم برای تامین مخارج زندگی تکدی‌گری یا دستفروشی کنم و، چون کسی نبود که از پسرم مراقبت کند، او را هم با خود می‌بردم.

روز حادثه در بازار بزرگ شهرری دستفروشی می‌کردم که ۲ زن نزد من آمدند. پسر ۸ ماهه‌ام به نام ماهور در آغوشم بود و ۲ زن ناشناس در حالی که ماسک به‌صورت داشتند و چهره‌هایشان به‌درستی مشخص نبود سر صحبت را باز کردند تا اعتمادم را جلب کنند. دقایقی بعد یکی از آن‌ها یک لیوان پلاستیکی به من داد و گفت داخل آن چای است که از دستفروش خریده است. ابتدا تعارف او را رد کردم، اما زن اصرار داشت که ۳ لیوان چای خریده و یکی از آن‌ها قسمت من است.

من چای را نوشیدم و پس از آن دچار سرگیجه شدیدی شدم. درحالی‌که همچنان پسرم ماهور در آغوشم بود ۲ زن پیشنهاد دادند که در اطراف میدان چرخی بزنیم تا حال من خوب بشود. حتی یکی از آن‌ها وقتی دید من دچار سرگیجه شده‌ام و حالم خوب نیست پسرم را از من گرفت. پس از دقایقی از هوش رفتم و دیگر چیزی نفهمیدم و زمانی که چشم باز کردم در بیمارستان بودم. حالا متوجه شدم آن دو زن با نقشه قبلی مرا با چای مسموم بیهوش کردند تا پسرم را بربایند.

پس از شکایت این زن، مأموران به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند که در بازبینی فیلم‌ها معلوم شد ۲ زن داخل لیوان چای، داروی بیهوشی ریخته و سپس سراغ مادر و کودک رفته‌اند. آن‌ها پس از آنکه مادر بیهوش شد، با ربودن پسربچه‌اش پا به فرار گذاشتند.

براساس این گزارش، مأموران پلیس در تعقیب ۲ زن کودک‌ربا هستند و از سوی دیگر تصویر پسربچه ربوده‌شده که هم‌اکنون حدودا ۱۰ ماهه است در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تا چنانچه هرکس وی را در میان دوستان، آشنایان یا اقوامشان دید و یا اطلاعی از سرنوشت کودک دارد موضوع را به بازپرس شعبه هشتم بازپرسی شهرری یا اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران و یا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی