دوچرخه سوار قزوینی همراه با تیم ملی عازم مسابقات ترکیه می‌شود


دوچرخه سوار قزوینی همراه با تیم ملی عازم مسابقات ترکیه می‌شود

قزوین – ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت:مهدی آقاکاشی در رده سنی امید در ترکیب تیم ملی به مسابقات ترکیه اعزام می‌شود.

حسن آصفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌ ملی دوچرخه سواری ایران پیش از اعزام به مسابقات جاده قهرمانی آسیا به مسابقات ترکیه اعزام می‌شود تا با شرکت در چند مسابقه، توان و میزان آمادگی خود را ارزیابی کند.

وی اضافه کرد:ملی پوشان دوچرخه ایران، ۱۳ اسفند به ترکیه و بعد از آن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به تاجیکستان اعزام می شوند.

آصفی گفت: در این مسابقات از ایران در رده بزرگسالان پنچ نفر، در رده امید سه نفر، در رده جوانان یک نفر و در بخش بانوان نیز پنج بانوی دوچرخه سوار به این رقابت ها اعزام خواهند شد که از استان قزوین یک نماینده در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: مهدی آقاکاشی متولد پنجم آبان ۱۳۸۱ بوده و در سال ۹۶ با استعدادیابی سراسری فدراسیون دوچرخه سواری به حیطه مسابقات وارد شده و اولین اول حضور خود در مسابقات کشوری را در رشته کوهستان تجربه کرد.

این مسوول ورزشی گفت: کسب دو مدال برنز در مسابقات قهرمانی کشور جوانان سال ۹۸ در ماده پیست و جاده، کسب جایگاه اول و سوم در مسابقات لیگ جوانان پیست و جاده سال ۹۹، کسب عنوان قهرمانی کشور جاده سال ۱۴۰۰ در رده سنی امید، حضور در بین نفرات منتخب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان امید سال ۲۰۲۱ ‌و حضور در بین نفرات منتخب جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا جاده ۲۰۲۲ و ورزشکار کاندیدا بازیهای آسیا ۲۰۲۱ چین از جمله افتخارات ورزشی این دوچرخه سوار قزوینی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق