نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 1 اسفند 1400+ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی


نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 1 اسفند 1400+ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 1 اسفند 1400 پس از برگزاری مراسم قرعه کشی پیش فروش 6 محصول سایپا مشخص خواهد شد. مراسم قرعه کشی سایپا با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا به همراه لینک اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی که بر روی سایت سایپا نیز منتشر می‌شود و قیمت سایپا و لینک سایت سایپا را خواهیم...

نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 1 اسفند 1400+ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

به گزارش راهبرد معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ پس از برگزاری مراسم قرعه کشی پیش فروش ۶ محصول سایپا مشخص خواهد شد. ثبت نام پیش فروش سایپا بهمن ۱۴۰۰ از روز ۲۸ بهمن ماه آغاز شد. متقاضیان به مدت دو روز برای ثبت نام سایپا فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com در طرح پیش فروش 6 محصول سایپا به روش قرعه کشی و به صورت اینترنتی اقدام نمایند.در این طرح خودروهای سایپا شامل: شاهین G ، کوییک S ، کوییک R با گیربکس معلمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا Sو سایپا SE151 با موتور M13 عرضه شده است. موعد تحویل خودرو ها یکساله می باشد. مراسم قرعه کشی سایپا با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا به همراه لینک اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی که بر روی سایت سایپا نیز منتشر می‌شود و قیمیت سایپا و لینک سایت سایپا را خواهیم آورد.

نتایج قرعه کشی سایپا در پیش فروش یکساله امروز 1اسفند 1400

شرکت سایپا، طرح پیش فروش یکساله 6 محصول خود را از پنجشنبه 28 بهمن به مدت دو روز به اجرا گذاشت و با پایان یافتن مهلت ثبت نام قرعه کشی این مرحله امروز یکشنه 1 اسفند 1400 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج این مرحله قرعه کشی سایپا نیز بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قرار خواهد گرفت در ادامه این خبر لینک نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان پیش فروش 6 خودرو سایپا را در طرح پیش فروش یکساله سایپا در بهمن 1400 خواهیم آورد.

اسامی برندگان پیش فروش سایپا با کد ملی و کد پیگیری 1 اسفند1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید پیش فروش فروش محصولات در اسفند ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد. نتایج قرعه کشی سایپا در طرح پیش فروش یکساله اسفند 1400 را می توانید هم از سایت سایپا و هم از لینک زیر مشاهده کنید.

نتایج قرعه کشی پیش فروش سایپا و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی اسفند 1400

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا اسفند 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.


چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

زمان قرعه کشی سایپا بهمن 1400

پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

موعد تحویل محصولات پیش فروش یکساله سایپا بهمن 1400

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در پیش فروش یک‌ساله از تیر تا دی ۱۴۰۱ است.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 1 اسفند 1400+ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

لینک سایت ثبت نام سایپا/ ورود به سایت سایپا

لیست منتخبین اصلی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
امکان ثبت درخواست تحویل حضوری خودرو در سایت فروش اینترنتی ایجاد شده است (راهنمای درخواست تحویل حضوری)
از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

جزئیات فروش فوری 6 محصول سایپا اسفند 1400

متقاضیان می‌توانند از روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰ به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی از طریق سایت سایپا در این طرح سایپا ثبت نام کنند.

به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند در ادامه برنامه عرضه های مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا پایان سال ، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه بهمن ماه (یه صورت قرعه کشی) به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش یکساله سایپا اسفند 1400

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا محصولات ارائه شده در این دو طرح شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ هستند.

سایت ثبت نام پیش فروش سایپا سایپا اسفند 1400

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین پیش فروش یکساله سایپا می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

قیمت محصولات سایپا پیش فروش یکساله بهمن 1400

پیش فروش بهمن ۱۴۰۰ سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است. در این طرح خودروها با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند.

شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب صد و هفتاد و یک میلیون هشتصد و و نود و شش هزار و پانصد تومان کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب نود و یک میلیون و صد و سی و نه هزار و پانصد تومان کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و هفت میلیون و هشت صد و چهل و هفت هزار و پانصد تومان کوییک گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و دو میلیون نه صد و نوزده هزار تومان ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و سه میلیون و هفتصد هشتاد و نه هزار تومان سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب هفتاد و سه میلیون پانصد و پنج هزار ریال
نوع خودرو پیش پرداخت زمان تحویل
شاهین G ۱.۷۱۸.۹۶۵.۰۰۰ مرداد الی شهریور سال ۱۴۰۱
کوییک S ۹۱۱.۳۹۵.۰۰۰ مرداد الی مهر سال ۱۴۰۱
کوییک R با گیربکس معمولی ۸۷۸.۴۷۵.۰۰۰ تیر الی شهریور سال ۱۴۰۱
کوییک با گیربکس معمولی ۸۲۹.۱۹۰.۰۰۰ شهریور الی آذر سال ۱۴۰۱
ساینا S ۸۳۷.۸۹۰.۰۰۰ مهر الی دی سال ۱۴۰۱
سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ ۷۳۴.۵۰۵.۰۰۰ تیر الی شهریور سال ۱۴۰۱
زمان تحویل خودروها مطابق جدول فوق در (هفته چهارم) ماه‌های ذکر شده است.

آدرس سایت ثبت نام سایپا

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام پیش فروش سایپا بهمن 1400



محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو است)
حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.
امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال به صورت وکالتی وجود ندارد.
متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.
امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.
متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودرو سازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.
شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروسازی واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسؤلیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.
کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.
مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودرو سازی سایپا مراجعه کنند در غیر این صورت گارانتی خودرو ابطال می‌شود.
ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا اسفند 1400

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین بایستی ظرف مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا اسفند 1400

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.


در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش