اظهارات کونته پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی


اظهارات کونته پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، تاتنهام مقابل منچسترسیتی به برتری ۳ بر ۲ رسید تا لیگ برتر دوباره به هیجان خود برای قهرمانی بازگردد. آنتونیو کونته پس...

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، تاتنهام مقابل منچسترسیتی به برتری ۳ بر ۲ رسید تا لیگ برتر دوباره به هیجان خود برای قهرمانی بازگردد.

آنتونیو کونته پس از شکست تیم گواردیولا گفت: یقینا بازی زیبا و دیدنی بود که ما از این نتیجه خیلی خوشحال هستیم. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و روی یک برنامه جلو رفتیم. منچسترسیتی بیش از ۶۵ تا ۷۰ دقیقه مالکیت بازی را در اختیار داشت و ما به خاطر همین نیاز داشتیم که یک برنامه درست داشته باشیم.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: ما برنامه داشتیم که در ابتدا دفاع کنیم و سپس برای حمله تلاش کنیم. شانس‌های خوبی هم ایجاد کردیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. مقابل تیمی شگفت انگیز به گل رسیدیم.

وی اظهار داشت: این برد به ما اعتماد به نفس بیشتری خواهد بخشید. اصلا ساده نبود که پس از ۳ شکست متوالی مقابل منچسترسیتی بازی کنیم و به برد دست یابیم ولی این نشان می‌دهد ما در حال پیشرفت هستیم.

کونته تصریح کرد: باید اعتراف کنم که از باخت متنفرم. واکنش ما به این ۳ باخت متوالی خیلی مهم بود. می‌دانیم لیگ برتر بسیار سخت است و در هر بازی ما باید برای برد تلاش کنیم. به این روند ادامه خواهیم داد و سخت تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط