تالارهای پذیرایی کرمانشاه در روزهای قرمز کرونایی چطور کار می‌کنند؟


تالارهای پذیرایی کرمانشاه در روزهای قرمز کرونایی چطور کار می‌کنند؟

به گفته نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه، فعلا محدودیتی برای فعالیت تالارهای پذیرایی در کرمانشاه در نظر گرفته نشده است.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: فعلا شیوه فعالیت تالارها مانند روند قبل است و محدودیتی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

وی اعمال هر نوع محدودیت برای تالارهای پذیرایی را منوط به تصمیم ستاد کرونای استانی دانست که فعلا تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت و با رعایت فاصله اجتماعی کار می‌کنند، یادآور شد: همچنین تزریق سه دوز واکسن برای همه کارکنان و پرسنل تالار و داشتن کارت سلامت الزامی است.

گل عنبر افزود: امیدواریم محدودیتی برای تالارهای پذیرایی در نظر گرفته نشود، زیرا هر سال در آستانه ایام نوروز که اوج فعالیت و کار تالارها است، ممنوعیتی برای فعالیت این صنف در نظر گرفته می شود و بازار نوروز را از دست می دهند.

وی یادآور شد: تالارهای پذیرایی از نخستین رسته های صنفی بودند که با شیوع کرونا تعطیل شدند و مدام محدودیت‌های فراوانی برای آنها در نظر گرفته شد، اما در سال جاری کمی وضعیت آنها بهتر بود.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه از اینکه هیچ تسهیلاتی هم به تالارها با وجود این شرایط اختصاص نیافت نیز انتقاد کرد و گفت: نزدیک به 70 تالار پذیرایی در کرمانشاه داریم که در این دو سال به دلیل شیوع کرونا بسیار آسیب دیدند، اما با این وجود روی پا ایستادند و نیروهای خود را تعدیل نکردند.

به گفته گل عنبر، در هریک از این تالارها در روزهای عادی سه، چهار نفر و در روزهایی که مراسم هست گاهی تا 20 نفر از نیروهای شرکتی مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...