شاعران کرمانی اینبار در محفل شعرخوانی نیکوکاری دور هم جمع می‌شوند


شاعران کرمانی اینبار در محفل شعرخوانی نیکوکاری دور هم جمع می‌شوند

کرمان - ایرنا - شعرای دیار کریمان چهارشنبه چهارم اسفند سال جاری در محفل شعرخوانی که به همت نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری در این شهر برگزار می‌شود، شعرخوانی خواهند کرد.

دبیر نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برنامه شعرخوانی نیکوکاری در کرمان که از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و با پخش زنده از صفحه اینستاگرام farhang.kheir همراه است، جمعی از چهره‌های ادبی و فرهنگی همچون حجت‌الاسلام علی ملانوری به عنوان معاون بنیاد خیریه آلاء، حامد حسین‌خانی، احمد اسداللهی، محمدحسن اسفندیارپور، فریبا کاظمی، مهدی گنجی و رزا رودینی به ایراد سخن و شعرخوانی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی خانمحمدی افزود: نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، بنیاد ایران‌ شناسی، مرکز کرمان‌ شناسی و موزه هنرهای معاصر صنعتی این استان به طور خاص حامی محفل شعرخوانی نیکوکاری در کرمان هستند.

دبیر نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور همدلی، همیاری و یاری‌گری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب‌های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت (ع)، آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه (رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان تا حداکثر ۲۸ فرودین‌ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره به نشانی adab.kheir.ir ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟