احداث پارکینگ با ظرفیت 700 خودرو در بهشت زهرا (س)


احداث پارکینگ با ظرفیت 700 خودرو در بهشت زهرا (س)

شهرری ـ ایرنا ـ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: یک پارکینگ جدید با ظرفیت 700 خودرو در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان به ویژه خانواده های معظم شهدا در کنار قطعه 50 گلزار شهدا احداث شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) سعید غضنفری، اظهار داشت: احداث پارکینگ های جدید در بهشت زهرا(س) با هدف کاهش ترافیک و رضایتمندی مراجعه کنندگان و زائران انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح احداث پارکینگ در قطعات ۵۲، ۵۴ و ۲۴ نیز در حال انجام است، عنوان کرد: به زودی کار عمرانی و مناسب سازی این پارکینگ ها نیز به پایان خواهد رسید تا مراجعه کنندگان از خدمات بهتری نسبت به قبل بهره مند شوند.

غضنفری با بیان اینکه تبدیل سازمان درآمدی صرف، به سازمان خدماتی- درآمدی، و همچنین تسهیل امور و برداشتن بار از دوش خانواده‌های متالم از اهداف تیم مدیریتی جدید سازمان بهشت زهرا(س) است، افزود: این اقدامات در راستای تحقق خدمت بی منت و رهنمودهای شهردار تهران انجام می شود.

وی یادآور شد: ما در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) نیز در راستای تحقق این مهم و همچنین ارائه خدمت بی منت به خانواده معزز شهدا، خانواده‌های داغدار و مراجعان عزیز، تلاش کردیم متناسب با رویکرد مدیریت جدید شهری، گام‌های اجرایی و عملیاتی در این زمینه برداریم که یکی از این حوزه‌ها افزایش و بهسازی پارکینگ‌ها و بویژه مناسب سازی سطح پارکینگ ها برای معلولان و جانبازان معزز است.

غضنفری اضافه کرد: چندی پیش با مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بهشت حضرت زهرا(س) پارکینگ ورودی ساختمان عروجیان واقع در ضلع شمال غربی این مجتمع با ظرفیت یکهزار و ۵۰۰ خودرو رایگان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر