بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)


بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

نمای جلوی خودرو دارای چراغ‌های جلوی C شکل، جلوپنجره مشکی، و نشان‌های قرمز لاوا (در ظاهر Pro-4X) است که کلمه «FRONTIER» به طرز چشمگیری در نزدیکی خط کاپوت نقش بسته است.

نیسان Frontier یکی از قدیمی‌ترین وانت‌های سایز متوسط این خودروساز ژاپنی است که حدود ۱۵ سال است کمابیش با همین مشخصات روانه بازار می‌شود. این موضوع البته نتوانسته محبوبیت این خودرو را کاهش دهد و همچنان جزو پُرفروش‌ترین خودرو‌های این شرکت محسوب می‌شود. با این همه در اقدامی جالب توجه، برای سال ۲۰۲۲ نیسان این خودرو را با به روز رسانی‌های قابل توجه و با نام Nissan Frontier Pro-4X 2022 روانه بازار کرده است.

به گزارش فرارو، نیسان Frontier در سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین سال‌های فروش خود را تجربه کرد و بیش از ۸۰۰۰۰ دستگاه از آن تحویل مشتریان شد. با این همه، رقابت با وانت‌های سایز متوسط جدید فورد، شورولت و تویوتا فشار را بر خودروساز ژاپنی بیشتر کرد تا اصلاحات چشمگیری در این مدل قدیمی انجام دهند. به همین دلیل نیسان فرانتیر ۲۰۲۲ یک پیشرفت قابل استقبال محسوب می‌شود. این سایز متوسط دارای ظاهری زیبا، موتور V6 مدرن (از لحاظ فنی در مدل ۲۰۲۰ معرفی شده)، قطعات تعلیق به روز شده و کابین کاملاً جدیدی است که مناسب سال ۲۰۲۲ می‌باشد. هرچند این به روز رسانی ۱۶ سال به طول کشید، اما نیسان سرانجام وانتی ساخت که مدرن، رقابتی و شایان توجه است.

بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

نمای جلوی خودرو دارای چراغ‌های جلوی C شکل، جلوپنجره مشکی، و نشان‌های قرمز لاوا (در ظاهر Pro-4X) است که کلمه «FRONTIER» به طرز چشمگیری در نزدیکی خط کاپوت نقش بسته است. صفحات لغزنده بزرگ و کاربردی از زیر خودرو بشروع می‌شوند و به شکاف زیر جلوپنجره اصلی متصل می‌شوند. چراغ‌های عقب از شکل لامپ‌های جلو تقلید می‌کنند و یک نشان دیگر «FRONTIER» در پایه درب عقب وجود دارد. این وانت همچنین دارای افزودنی Sport Bar است که استحکام بصری بیشتری به Frontier می‌دهد.

بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

در طراحی داخلی، Frontier از همان گرایش‌های اساسی، اما کاربردی اکثر وانت‌های سایز متوسط پیروی می‌کند. استفاده زیاد از پلاستیک سخت و مشکی روی کنسول وسط و پنل درها، با صندلی‌های چرمی مشکی همسان و آرم‌های Pro-4X گلدوزی شده در پشت سری ها، بخشی از الگو‌های طراحی است. انتخاب روکش پارچه‌ای باعث می‌شود روی فرمان و صندلی‌ها دوخت قرمز گدازه‌ای ایجاد شود، اما چیدمان چرمی آن فاقد لهجه‌های روشن خواهد بود.

بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

صندلی‌های چرمی Zero Gravity محبوب نیسان نیز در این وانت به عنوان بخشی از آپشن ۲۷۹۰ دلاری Pro Premium موجود است. این صندلی‌ها کاملاً روی بدن قرار می‌گیرند و از کمر به خوبی پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها حتی دارای عملکرد گرمایش به عنوان بخشی از آپشن ۴۰۰ دلاری Convenience هستند. در مقایسه با تاکوما یا رنجر، نیسان فرانتیر از لحاظ صندلی راننده جادارتر به نظر می‌رسد، اما تخت ۴.۹ فوتی Frontier در پیکربندی کابین خدمه چند اینچ کوچکتر از رقیبان است و ظرفیت بار ۱۲۳۰ پوندی آن نیز نسبت به تاکوما و گلادیاتور کمتر است.

بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

نیسان Frontier پایه از یک صفحه نمایش لمسی استاندارد ۸.۰ اینچی با صفحه نمایش ۷.۰ اینچی در کلاستر استفاده می‌کند، در حالی که Pro-4X یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۹.۰ اینچی را بدون هزینه اضافی ارائه می‌کند. قابلیت‌های Apple CarPlay و Android Auto در صفحه استاندارد وجود دارند و اتصالات سیمی، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره‌ای و نقطه اتصال Wi-Fi را عرضه می‌کند. Pro-4X همچنین دو درگاه USB-A و دو پورت USB-C را ارائه می‌دهد.

بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

دو آپشن دیگر، مجموعه فناوری Frontier را بیشتر تقویت می‌کند. آپشن ۱۹۹۰ دلاری Pro Convenience یک خروجی ۱۲۰ ولتی به تخت و کنسول وسط عقب و همچنین راه اندازی از راه دور و شارژ بی سیم تلفن اضافه می‌کند. آپشن ۲۷۹۰ دلاری Pro Premium که به بسته Pro Convenience نیاز دارد، همه موارد ذکر شده را به اضافه یک سیستم صوتی شفاف Fender 10 بلندگو، یک ترانسپوندر HomeLink برای باز کردن مواردی مانند در‌های گاراژ و موارد دیگر اضافه می‌کند.

بهترین نیسان آبی! نیسان Frontier Pro-4X 2022 (+عکس)

موتور‌های V6 در تاکوما و کلرادو فاقد گشتاور پایین هستند، مگر اینکه در اروپا زندگی کنید. فورد رنجر نیز تنها با یک موتور چهار سیلندر (البته یک موتور خوب) در دسترس است؛ بنابراین نیسان Frontier جدید را به راحتی می‌توان قوی‌ترین ۶ سیلندر در این کلاس معرفی کرد. موتور ۳.۸ لیتری این خودرو، ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۱ پوند فوت تولید می‌کند که از کلرادو با چند اسب بخار و تاکوما با بیش از ۳۰ اسب پیشی می‌گیرد. این نیرو توسط یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این خودرو همچنین یک حالت چهار چرخ متحرک با برد پایین با دیفرانسیل عقب قفل کننده، کمک فنر‌های آفرود Bilstein و نسبت خزیدن ۵۵:۱ را ارائه می‌کند که آن را قادر می‌سازد در آفرود‌های متوسط عملکرد خوبی داشته باشد. گفته می‌شود، Frontier همچنین تنها کامیون در این بخش است که دارای گیربکس استاندارد V6 و اتوماتیک است. مدل پایه این خودرو با قیمت ۲۹۳۶۵ دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند