چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی


چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- واژگونی پراید با یک کشته و دو مجروح در گرمه، دستگیری 13 نفر افراد معتاد متجاهر در شیروان، دستگیری عامل ایجاد مزاحمت فضای مجازی در گرمه، کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در بجنورد از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی در استان خراسان شمالی است.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس جانشین فرمانده انتظامی گرمه روز یکشنبه گفت: واژگونی سواری پراید در محور چمن بید به جنگل گلستان یک کشته و دو نفر مجروح در پی داشت.

سرگرد علی‌اصغر غلام زاده اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید در محور چمن بید به جنگل گلستان به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از مسیر منحرف و واژگون شد که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۴۰ ساله بوده جان خود را از دست داده است.

وی افزود: در این حادثه راننده و سرنشین دیگر نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

دستگیری ۱۳ نفر افراد معتاد متجاهر در شهرستان شیروان

فرمانده انتظامی شیروان سرهنگ محمد روهنا اظهار داشت: در راستای تأمین امنیت عمومی، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر تعداد ۱۳ نفر افراد معتاد متجاهر دستگیر شدند.

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت فضای مجازی در گرمه

فرمانده انتظامی گرمه اظهار داشت: در پی ارائه مرجوعه قضایی از سوی تعدادی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت در فضای مجازی مراتب در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مجتبی نظافتی افزود:‌ در این راستا متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اقرار و بیان کرد که شاکیه از آشنایانش بوده و به دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با همسرش، باهدف اصلاح ذات بین اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.

کشف ۲ دستگاه سرقتی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید در بجنورد و با گشت زنی‌های هدفمند ماموران درنهایت موفق شدند یک دستگاه خودرو را به صورت بلا صاحب و یک دستگاه را در کارگاه صافکاری کشف و ضبط کنند.
سرهنگ محمد غلامی افزود: ماموران در این رابطه موفق شدند دو نفر سارق را در حین بازکردن قطعات خودرو سرقتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کنند که مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری