پیش بینی مهم از آینده قیمت طلا و بیت کوین


قیمت دلار در بازار آزاد امروز اول اسفند با 537 تومان کاهش به کانال 25 تومان وارد شد. قیمت طلا و سکه نیز به همین ترتیب کاهشی بود و بورس نیز روندی نزولی را گذراند.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز به کانال ۲۵ هزار تومان سقوط کرد و قیمت طلا و سکه کاهشی بود. بازار سرمایه در اولین روز اسفندماه روندی نزولی را تجریه کرد.

پنتوشی، تحلیلگر و استراتژیست بازار رمزارزها به ۵۱۸ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: اگر حمایت ۳۹ هزار دلار از دست برود، عرضه در بازار افزایش پیدا می‌کند.

پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین

این تحلیلگر عقیده دارد احتمال رشد بیت‌کوین تا ۴۲ هزار دلار قبل از ریزش در کانال ۳۰ هزار دلار زیاد است.

«اگر به بازده زمانی کوتاه‌تر در نمودار بیت‌کوین را در نظر بگیریم احتمال رشد تا ۴۲ هزار دلار قبل از تخلیه وجود دارد. خرس‌ها قبل از شروع عرضه دوباره اجازه نفس کشیدن به بیت‌کوین می‌دهند.»

این تحلیلگر عقیده دارد اتریوم احتمالا به زیر دو هزار دلار ریزش می‌کند. اتریوم یک محدوده حمایت در قیمت ۲۲۰۰ دلار دارد و تنها امید معامله‌گران به این محدوده است. اگر این محدوده از دست برود احتمال ریزش اتریوم تا ۱۷۰۰ دلار وجود دارد.

پنتوشی در رابطه با کاردانو گفت: اگر حمایت مهم در محدود یک دلار شکسته شود احتمال ریزش ۵۰ درصد قیمت این ارز وجود دارد.

کارشناسان بورس پیش‌بینی کردند

علیرضا تاج‌بر، کارشناس بازار سرمایه در می‌گوید: سهامداران نباید انتظار رشد بورس تا پایان سال را داشته باشند.

ایمان رئیسی نیز درخصوص روند امروز بازار سرمایه گفت: امروز گروه خودرویی در رنج مثبت معامله شد، بنابراین فردا بازار بهتری خواهیم داشت.

آراد پورکار، کارشناس بازارهای مالی توضیح می‌دهد: معاملات امروز بورس متعادل است. چراکه همچنان ابهام در بازار وجود دارد و مسیر آن مشخص نیست. این ابهام ناشی از اخبار ضد و نقیض مذاکرات برجام و کاهش نرخ دلار در بازار است.

منبع: تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...