دانلود قسمت 1 فصل 4 جوکر با حجم رایگان


دانلود قسمت 1 فصل 4 جوکر با حجم رایگان

دانلود قسمت 1 فصل 4 برنامه جوکر از ساعت 8 صبح دوشنبه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حلال دانلود جوکر مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی حامد میرفتاحی و احسان علیخانی است.

دانلود قسمت 1 فصل 4 سریال جوکر

«جوکر»، جدیدترین رئالیتی شوی ایرانیست که در فضایی متفاوت و کمدی برای پخش قرار خواهد گرفت. در این برنامه شاد و هیجان انگیز، چندی از چهره های معروف و محبوب هنری، ورزشی، اجتماعی و ... در اتاقی دربسته برای خنداندن یکدیگر با هم رقابت می کنند ولی بزرگترین چالش پیشِ رویشان این است که خودشان نباید بخندند. این برنامه از برنامه های مشابه موفق خارجی الگوبرداری کرده است. از مهمانان فصل سوم این برنامه می توان در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین اشاره کرد. برای دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال جوکر با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.

جوکر که با میزبانی «سیامک انصاری» در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت، در استودیو «قرن جدید»، یکی از ‏بهترین و بزرگ‌ترین استودیوهای برنامه‌سازی ایران ساخته شده است که پیش‌تر مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید»، «سه ‏ستاره»، «مهلا» و… را تولید کرده است.
تولید جوکر بسیاری از اولین‌ها را در ایران رقم زده است، از جمله اولین رئالیتی‌شو با ‏دکور ۳۶۰ درجه به مساحت بیش از ۶۰۰ متر مربع با دوربین های پنهان و اولین برنامۀ ضبط‌شده با بیش از ۴۰ دوربین و قابلیت VAR تمامی آنها در لحظه .

زمان پخش قسمت 1 فصل 4سریال جوکر

این مجموعه هر دوشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می شود.

جهت دانلود قسمت 1 فصل 4 برنامه جوکر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت 1 فصل 4 جوکر

دانلود قسمت 1 فصل 4 جوکر با حجم رایگان

بازیگران قسمت 1 فصل 4 جوکر

در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند.

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیر قانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال جوکر شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال نیسان آبی، سریال جزیره، سریال خسوف و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

WWW.HALALDOWNLOAD.COM

انتهای رپرتاژ اگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا