3600 متر مربع از مجتمع فرهنگی 9 دی به شهرداری بوشهر رسید


3600 متر مربع از مجتمع فرهنگی 9 دی به شهرداری بوشهر رسید

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: حکم قطعی مبنی بر اعاده مالکیت مجتمع فرهنگی 9 دی به مساحت 3600 متر به نام شهرداری بوشهر صادر شد.

جعفر پورکبگانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنابر دستور دستگاه قضا و بررسی کارشناسان اداره ثبت مالکیت شهرداری بوشهر بر اساس سند تک برگ اثبات و نداشتن سهم حقوقی آقای هاشمی (فردی مدعی مالکیت) در ۳۶۰۰ متر مربع از این ملک اعلام شد.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه ۳۶۰۰ متر مربع از مساحت این مجتمع (سر جلو ملک) که متعلق به شهرداری است مشخص خواهد شد و باقی ملک به صاحبان اصلی خواهد رسید.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: با مشخص شدن صاحبان باقی ملک، اداره ارشاد اسلامی استان بوشهر و شهرداری بوشهر وارد معامله خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتم دی ماه امسال مجتمع ۱۷ هزار متر مربعی ۹ دی شهر بوشهر به عنوان مهمترین فضای فرهنگی هنری مرکز استان پلمب شده بود و در این خصوص حواشی بسیاری وجود داشت.

مجتمع فرهنگی هنری بوشهر در سال ۷۸ با حضور رئیس جمهور وقت به بهره برداری رسد و در کنار سالن همایش ۴۰۰ نفره، دارای گالری و پالاتوهای تئاتر است. همچنین هنرستان هنرهای زیبای دختران بوشهر نیز در آن فعال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...