پیگیری ثبت روزهای میلاد و شهادت حضرت شاهچراغ(ع) در تقویم ملی


پیگیری ثبت روزهای میلاد و شهادت حضرت شاهچراغ(ع) در تقویم ملی

در صحن علنی این هفته شورای شهر شیراز، شهرداری مکلف شد ظرف مدت سه ماه نسبت به درخواست و پیگیری ثبت روز میلاد و شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع) در مناسبت‌های رسمی تقویمی کشور اقدام کرده و به شورای اسلامی شهر شیراز گزارش آن را ارسال کند.

در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز که عصر یکشنبه یکم اسفند برگزار شد، طرح ۲ فوریتی جمعی از اعضا در خصوص پیگیری ثبت روز میلاد و شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع) در مناسبت‌های رسمی تقویمی کشور بررسی شد و به تصویب رسید.

بدین ترتیب، شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت سه ماه نسبت به درخواست و پیگیری ثبت روز میلاد و شهادت حضرت احمد بن موسی (ع) در مناسبت‌های رسمی تقویمی کشور اقدام کرده و به شورای اسلامی شهر شیراز گزارش آن را ارسال کند.

در این جلسه همچنین، لایحه ۲ فوریتی در خصوص مشارکت شهرداری شیراز در برگزاری ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی با پرداخت سه میلیارد ریال به تصویب رسید و به شهرداری شیراز اجازه داده شد به منظور مشارکت در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی این مبلغ را از ردیف اعتباری با عنوان احداث پارک موزه دفاع مقدس به شرح برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی در بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

پایان پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید