حکیم زیاش:/ این بهترین دوران حضورم در چلسی است


حکیم زیاش:/ این بهترین دوران حضورم در چلسی است

حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی معتقد است ماه‌های اخیر بهترین دوران حضور او در لباس این تیم بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید چلسی در خانه کریستال پالاس متوقف شود، حکیم زیاش در دقیقه 89 و به زیبایی موفق به زدن تک گل پیروزی تیمش شد. حکیم زیاش که برای اولین بار در لباس چلسی موفق شد در سه دیدار پیاپی در لیگ برتر دروازه حریفان را باز کند، در پایان این دیدار مدعی شد تمرکز این تیم در حال حاضر به جای خوب بازی کردن تنها روی کسب نتایج خوب و پیروزی خواهد بود.

حکیم زیاش:/ این بهترین دوران حضورم در چلسی است


حکیم زیاش گفت: "در یکی دو ماه اخیر شرایط خوبی در ترکیب چلسی دارم و از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. من سعی می‌کنم بهترین عملکرد خودم را در لباس چلسی ارائه دهم و این برایم مهم‌ترین هدف است. از نظر فیزیکی نیز روزهای خوبی را تجربه می‌کنم و این روند باعث افزایش آمادگی من شده است. برابر پالاس موقعیت‌های زیادی نداشتیم و فقط چند فرصت کوچک ایجاد شد. یک گل ما نیز مردود شد، اما بهترین حس گلزنی در دقیقه آخر بود.
از مارکوس آلونسو بابت پاس فوق العاده‌ای که در بازی برابر پالاس داد تشکر می‌کنم، فکر می‌کنم ارسال او بسیار خوب بود. وقتی توپ به بازیکنی در این میان برخورد نکند در نقطه مناسبی فرود خواهد آمد و تنها کاری که من باید انجام می‌دادم این بود که در منطقه مناسبی حاضر باشم و به سمت دروازه پالاس ضربه بزنم. در این مقطع و با این برنامه ریزی شلوغ، مهم‌ترین هدف برای چلسی کسب پیروزی در بازی‌های پیش رو است و واقعا مهم نیست که سبک بازی شما چگونه خواهد بود. البته شما دوست دارید فوتبال خوبی ارائه دهید، اما شرایط همیشه مدنظرتان پیش نمی‌رود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!