یک تهیه کننده تلویزیونی در راه فدراسیون فوتبال


یک تهیه کننده تلویزیونی در راه فدراسیون فوتبال

پس از برکناری حسین شریفی از پست مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال حالا شنیده می شود که امیر فرشاد تفکری تهیه کننده برنامه های ورزشی در استان یزد و رئیس هیئت فوتبال یزد قرار است مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال باشد. نوشته یک تهیه کننده تلویزیونی در راه فدراسیون فوتبال...

یک تهیه کننده تلویزیونی در راه فدراسیون فوتبال

مدیر روابط عمومی جدید در فدراسیون فوتبال ؛ امیر فرشاد تفکری
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 | 0:05
یک تهیه کننده تلویزیونی در راه فدراسیون فوتبال

پس از برکناری حسین شریفی از پست مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال حالا شنیده می شود که امیر فرشاد تفکری تهیه کننده برنامه های ورزشی در استان یزد و رئیس هیئت فوتبال یزد قرار است مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرشاد ماجدی به زودی پست‌های خالی فدراسیون فوتبال را پر خواهد کرد.

پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون، حسین شریفی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم از سمت خود برکنار شد تا طرفداران فوتبال منتظر جانشین وی باشند.

پس از برکناری شریفی، اکنون شنیده می‌شود هیات رییسه فدراسیون فوتبال قصد دارد امیر فرشاد تفکری به عنوان جانشین او در پست سرپرستی روابط عمومی فدراسیون انتخاب کند.

تفکری که برای حدود دو دهه سابقه فعالیت در رسانه ها را دارد، در دوره ای مدیریت حوزه مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق بوده و چندین سال هم مدیریت شرکت سنگ آهن را بر عهده داشته است. او همچنین تهیه کننده و برنامه ساز ورزشی در شبکه تلویزیونی یزد بوده است.

او که هم‌اکنون ریاست هیات فوتبال یزد را به عهده دارد، در دوره ای هم مدیر روابط عمومی شرکت بین المللی دالاهو زیر نظر وزارت رفاه بوده است و از سال ۹۴ هم طی تفاهم‌نامه ای از طریق شرکت سنگ آهن، در فدراسیون فوتبال مامور شد با سازمان لیگ و مرکز ملی فوتبال در کمیته فرهنگی و روابط عمومی همکاری داشته باشد.

تفکری همچنین بیش از یک سال در سازمان تیم های ملی با محمدرضا ساکت همکاری کرده است.

باتوجه به اینکه فدراسیون روزهای حساسی را در پیش دارد، مسئول جدید فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی قصد دارد هرچه سریعتر پست‌های خالی فدراسیون را سروسامان دهد و باید دید چه زمانی انتخاب هایش را رسمی می‌کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟