ریزگرد، ادارات دزفول را به تعطیلی کشاند


ریزگرد، ادارات دزفول را به تعطیلی کشاند

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول گفت: ادارات شهرستان دزفول از ساعت 10 امروز صبح به دلیل بروز پدیده ریزگردها تعطیل شدند.

علی فرهنمندپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بررسی آخرین وضعیت جوی شهرستان دزفول و بروز پدیده گردو خاک، هوای امروز دزفول برای تمام گروه‌ها در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی ادامه داد: ادارات شهرستان دزفول به استثنای مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها از ساعت ۱۰ امروز تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا شب گذشته کارگروه اضطرار آلودگی هوا با موافقت استاندار خوزستان تصویب کرده بود که امروز دوشنبه ساعت اداری در چهار شهرستان خوزستان شامل اهواز، کارون باوی و حمیدیه با ۲ ساعت تاخیر آغاز شود.

هواشناسی خوزستان از کاهش دید و آلودگی ناشی از گرد و غبار با منشا کشور عراق خبر داده و اعلام کرده این شرایط در مناطق مرکزی، غربی و جنوبی خوزستان به وجود آمده است.

در شرایط هوای ناسالم همه افراد در صورت قرار گرفتن درازمدت در معرض هوای با این شدت آلودگی ممکن است دچار علایم تنفسی شوند؛ همچنین افراد گروه حساس ممکن است دچار پیامدهای بیشتری شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معبد در میان ابرها و قدیمی ترین شهر آسمان خراش ها در جهان: تصاویر اماکن تاریخی در کشور...