رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی آغاز شد


رتبه بندی سال 1400 نشریات علمی آغاز شد

سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی دانشگاه‌ها تا 20 اسفند فرصت دارند برای اصلاح و اعمال تغییرات نشریات علمی برای ورود به رتبه بندی سال 1400 اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای با موضوع «اصلاح و اعمال تغییرات نشریات علمی برای ورود به ارزیابی و رتبه بندی سال ۱۴۰۰» به دانشگاه‌ها اعلام کرده است:

با توجه به آغاز رتبه بندی سال ۱۴۰۰ نشریات علمی و به منظور ورود به ارزیابی و رتبه بندی، سامانه نشریات علمی از تاریخ یک الی ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به مدت ۲۰ روز جهت اصلاح و اعمال هرگونه تغییرات و ارسال نشریه به فرآیند ارزیابی و رتبه بندی در دسترس است.

ضروری است سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور نشریه، وارد سامانه نشریات علمی به آدرس journals.msrt.ir شده و در کارتابل نشریه در قسمت کارتابل درخواست‌کننده، اصلاحات و تغییرات مورد نظر را مطابق با آئین‌نامه نشریات علمی مصوب ۲/۲/۱۳۹۸ انجام داده و در آخرین مرحله حتماً قسمت ارسال درخواست را تایید کنند.

تمامی نشریات علمی دانشگاه حتی در صورت نداشتن تغییرات، لازم است گزینه ارسال درخواست را تایید کنند.

طبق این ابلاغیه نشریاتی که در موعد مقرر برای تکمیل و اصلاح پرونده خود اقدام نکنند، در صورت نداشتن شرایط لازم، نشریه در کارتابل متقاضی باقی می‌ماند و از ورود به فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ بازخواهد ماند.

در تکمیل اطلاعات نشریه نکات زیر حتماً مد نظر قرار گیرد:

۱. مطابقت کامل گروه دبیران مندرج در پرونده نشریه در سامانه نشریات علمی با گروه دبیران وبگاه نشریه

۲. درج نحوه دریافت یا عدم دریافت هزینه پردازش مقالات در راهنمای نویسندگان وبگاه نشریه

۳. نشریاتی که پس از بررسی کارشناسان کمیسیون نیاز به اصلاح دارند و به کارتابل نشریه برگردانده می‌شوند، لازم است اصلاحات درخواستی را سریعاً انجام داده و گزینه ارسال درخواست را مجدداً تایید و از ورود نشریه به ارزیابی و رتبه بندی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان