32 تن روغن مایع فاقد مجوز در بیرجند کشف شد


32 تن روغن مایع فاقد مجوز در بیرجند کشف شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، 32 هزار کیلوگرم روغن مایع خوراکی فاقد مجوز را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به ۲ کامیون باری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳۲ هزار کیلوگرم روغن مایع خوراکی فاقد مجوز را کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان را جویا شد