آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل 1401 در نمایندگی ستوده


آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل 1401 در نمایندگی ستوده

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده گفت: فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل سال 1401 در این نمایندگی به‌عنوان نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش، آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ما، نمایندگی مدیران خودرو کد ۴۰۱ ستوده یکی از نمایندگان اصلی محصولات مدیران خودرو و فونیکس است که محصولات خودروهای ام وی ام(MVM) و فونیکس(fownix) را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نمایندگی ستوده با هدف جلب رضایت بیش از پیش مشتریان شرایط عرضه ۶ خودرو سواری، کراس‌اور و شاسی بلند شامل "ایکس ۲۲ دنده ای، ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ جدید، آریزو ۵ جدید، آریزو ۶ و تیگو ۷" را به صورت نقد و اقساط (۴۰ تا ۵۰ درصد پیش پرداخت) با مدل ۱۴۰۱ فراهم کرده است.

در فروش اقساطی مدیران خودرو، مشتریان می‌توانند باقی‌مانده قیمت خودرو مورد نظر خود را در بازه‌های ۱۲ تا ۶۰ ماهه (یک تا پنج سال) به صورت اقساط پرداخت کنند.

خریداران هر یک از محصولات ارائه‌شده در نمایندگی مدیران خودرو کد ۴۰۱ ستوده، به صورت فوری و با مدل سال ۱۴۰۱ خودروهای خریداری‌شده را دریافت خواهند کرد.

آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل 1401 در نمایندگی ستوده

ایکس ۲۲ پرو با مدل ۱۴۰۱ را اقساطی خرید کنید

براساس این گزارش، صفایی مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده، از عرضه خودرو ایکس ۲۲ پرو بصورت اقساطی در این نمایندگی خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نمایندگی ستوده عرضه منعطف خودروهای جدید به بازار است و در همین راستا شاهد عرضه اقساطی محصول جدید ایکس ۲۲ پرو با مدل سال ۱۴۰۱ بصورت ۴۰ درصد یا ۵۰ درصد پیش پرداخت و با اقساط یک تا پنج ساله در این نمایندگی هستیم.

وی ایکس ۲۲ پرو را یکی از محصولات جدید مدیران خودرو در نیمه دوم سال جاری دانست و اضافه کرد: نمای جلوی این محصول که شامل چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جلو می‌شود، تغییر یافته و تا حدودی شبیه خودروهایی همچون هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه شده است.

صفایی با توجه به اینکه نمای داخل ایکس ۲۲ پرو نسبت به نسل‌های قبلی تغییر یافته و کاملاً مدرن و جدید شده است، متذکر شد: تغییرات ایکس ۲۲ پرو در ظاهر بیرونی آن خلاصه نمی‌شود و در آپشن‌ها و تکنولوژی مورد استفاده در این خودرو نیز به‌روزرسانی‌هایی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به مانیتور بزرگ لمسی این خودرو اشاره کرد که با اندازه ۹ اینچی تمام نیاز راننده را برطرف کرده و یکی از بزرگ ترین مانیتور‌های لمسی در بین رقیبان این خودرو است.

این گزارش می افزاید: فیس‌لیفت ایکس ۲۲ پرو دارای امکانات بیشتری همچون اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی(EPB) و فرمان برقی نیز است. خودرو ایکس ۲۲ پرو به موتور یک لیتری توربو مجهز است و ۱۰۷ اسب بخار خروجی این موتور است. در سال‌های اخیر برندهای مطرح چون سیتروئن، مینی و بی‌ام‌و از موتورهای کوچک و پر بازده استفاده کرده‌اند. جعبه‌دنده این خودرو ۹ سرعته سی وی تی است که آزمایش خود را روی آریزو۶ به خوبی نشان داده است.

اجرای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با محصول نو

همچنین، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده از اجرای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با محصول نو خبر داد و گفت: این طرح برای دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو با مدل ۱۳۹۰ به بعد انجام می‌شود.

وی افزود: در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو، اعطای تسهیلات تا سقف ۷۰ درصد با بازپرداخت پنج ساله برای متقاضیان جایگزینی خودروی کارکرده با نو، و تسهیلات تا سقف ۶۰ درصد با بازپرداخت چهار ساله برای خریداران خودروهای کارکرده در نظر گرفته شده است.

به گفته صفایی؛ کارشناسی قیمت محصولات کارکرده مدیران خودرو در این طرح بصورت رایگان در نمایندگی ستوده انجام خواهد شد.

بازدید پیش از سفرهای نوروز برای خودروهای مدیران

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای کمپین ویژه خدمات پیش از نوروز برای مالکان محصولات مدیران خودرو در تعمیرگاه این نمایندگی خبر داد.

وی این طرح را شامل بازدید رایگان خودرو و ۵۰ درصد تخفیف در اجرت و ۲۰ درصد تخفیف در قطعات دانست که فرصتی فوق‌العاده و خدماتی جذاب برای مالکان خودروهای مدیران خودرو است.

آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل 1401 در نمایندگی ستوده

چگونه از نمایندگی ستوده، خودرو و خدمات بخواهیم

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مدیران خودرو کد ۴۰۱ ستوده یا ازطریق وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. این نمایندگی به صورت فوری یا اقساطی شرایط فروش خود را به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند.

این گزارش می‌افزاید: شعبه مرکزی نمایندگی ستوده کد ۴۰۱ در خیابان ستارخان تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می‌شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات مدیران خودرو می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۵۱۰۵۵ (شعبه ستارخان)، ۰۲۱۵۵۳۳۳۵۵۳ (شعبه نازی آباد)، ۰۲۱۳۳۷۷۶۴۰۰ (شعبه‌ هایپرسان) و ۰۲۱۴۴۲۷۱۶۱۹ (شعبه شیخ فضل الله) تماس حاصل کنند؛ یا به آدرس سایت این نمایندگی به نشانی https://mvm۴۰۱.com مراجعه کنند. با ثبت نام آنلاین می‌توانید از شرایط ویژه فروش و تسریع در تحویل خودرو نیز بهره‌مند شوید.

یادآور می‌شود که جدیدترین اطلاعات برنامه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستای نمایندگی ستوده نیز در‌ دسترس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس