پیگیری حقابه ایران از کشور همسایه هرچه زودتر به نتیجه می‌رسد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان کشور شبانه‌روزی پیگیر موضوع حقآبه ملت ایران از کشور همسایه هستند و رفت و آمدهای مکرر نیز در این خصوص در جریان است و هرچه زودتر این جریان به نتیجه خواهد رسید.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز در جریان آیین بهره‌برداری از اصلاح شبکه آب رسانی ۱۸ روستای بخش هیرمند که در مسجد امام حسین(ع) روستای پیران برگزار شد، اظهار داشت: برای ما افتخار است که ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در کنار انجام مأموریت های امنیتی و دفاعی در سراسر مرزهای کشور و در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی، مسئولیت های مهم اجتماعی را نیز عهده دار است.

وی افزود: نیروهای مسلح از جمله ارتش این را وظیفه خود می دانند که هر آنچه در توان دارند از جمله در حوزه تجهیزات مهندسی، تجهیزات بهداشت درمان، امکانات ترابری و متخصصین و نیروی انسانی توانمندش را در خدمت و کمک به مردم عزیز قرار دهند و در طرح های مردم یاری پیش قدم باشند.

سرلشکرباقری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش مسئولیت سنگینی در دفاع از مرزهای کشور، تمامیت ارضی و به خصوص در همین منطقه و در رابطه با مرزهای مشترک با کشور افغانستان را بر عهده دارد؛ اما در کنار این مسئولیت که به خوبی و با اطمینان آرامش و استحکام در حال انجام آن است، نیروی زمینی چنین مسئولیت‌هایی را نیز بر عهده گرفته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش طی سالهای اخیر در مسئله محرومیت زدایی و مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیده و توانسته هر آنچه که از دستش بر آمده را در خدمت رسانی و کمک به مردم انجام دهد که این جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای مرتفع شدن معضل آب در بخش هایی در جنوب شرق کشور عنوان کرد: حقیقتاً مسئله آب جزء اساسی ترین نیاز های مردم عزیز ما در این خطه ارزشمند محسوب می شود و خدا را شاکریم که این طرح امروز به نتیجه رسید حجم قابل توجهی از روستاها و جمعیت عزیز مردم سیستان و بلوچستان از این نعمت الهی بهره مند شدند.

سردار باقری گفت: امروز مسئولان کشوری نیز در مرکز به طور شبانه روزی در حال پیگیری موضوع حقآبه ملت ایران از کشور همسایه هستند، رفت و آمدهای مکرر نیز در این خصوص در جریان است و انشاءالله هرچه زودتر این جریان به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: مسئله تکمیل و تجهیز بیمارستان منطقه را هم عزیزان ما در ارتش بر عهده گرفته و در این رابطه اعلام آمادگی کرده اند؛ بی تردید هر آنچه که از دست نیروهای مسلح و از جمله ارتش و نیرو زمینی برآید انجام می شود و هیچگاه دریغ نخواهد شد.

رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما در نیروهای مسلح معتقد هستیم که برکت و اهمیت هر کاری بر این است که برای مردم و در راستای رضایت مردم صورت پذیرد؛ چراکه رضایت مردم، رضایت خداوند را در پی دارد.

وی با بیان اینکه محرومان و مستضعفان ولی نعمتان ما هستند، افزود: یادمان نمی رود که امام راحل بزرگوار ما دائماً می‌فرمود و تاکید می‌کردند که یک موی مردم به همه سرمایه‌داران و مستکبرانی که انتظارات بسیار زیادی هم از حکومت دارند می ارزد و ارزش بیشتری دارد.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: امیدوارم که خداوند به همه فرماندهان ارتش و همه دست اندرکاران که این خدمت را انجام دادند و خدمات آینده را به انجام می‌رسانند و در جهت خدمت به مردم حرکت می کنند سلامتی و توفیق بیشتر عنایت کند. ان شاالله همه ما از دعای خیر مردم شریف و عزیز این منطقه و همه مناطق کشور برخوردار شویم و بتوانیم ضمن انجام وظیفه در حوزه دفاع و امنیت کشور در یخش خدمت‌رسانی به مردم نیز روز به روز نقش بیشتر و بهتری را ایفا کنیم.

ش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین