دمت اوزدمیر بازیگر زن ترکیه ای گفته عمل زیبایی نکردم!


دمت اوزدمیر بازیگر زن ترکیه ای گفته عمل زیبایی نکردم!

دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترکیه ای در مصاحبه اخیرش گفته است که عمل زیبایی انجام نداده است.

بازیگر دمت اوزدمیر در مصاحبه اخیرش برای اولین بار به سوالات مربوط به زیباییش پاسخ داد: ۹ ساله که بازیگرم برای عمل کردن وقت پیدا میکنیم؟ عکس های ۱۶ سالگیم رو با عکس ۳۰ سالگیم مقایسه میکنند. البته شبیه نیست. چاق شدم لاغر شدم. حتی ابرو اصلاح کنید روی صورت تاثیر میگذاره. تا ۴۰ سالگی به بوتاکس فکر نمیکنم.

دمت اوزدمیر بازیگر زن ترکیه ای گفته عمل زیبایی نکردم!

دمت اوزدمیر (متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. (به ترکی استانبولی:(Demet ozdemir) او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند.دمت در آغاز حرفه اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت، در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که وی سپس به گروه رقص “Efes Kızları” پیوست. اوزدمیر سپس در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.آژانس استعداد یابی که این بازیگر با آنها کار می کند متعلق به جم تاتلیتوغ ، برادر ستاره مشهور کیوانچ تاتلیتوغ است. وی در سال ۲۰۱۵ با نقش دمت در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) توانست برای اولین بار تجربه حضور در سینما را به دست آورد .

دمت اوزدمیر بازیگر زن ترکیه ای گفته عمل زیبایی نکردم!

حضور در سریال تلویزیونی “پرنده سحرخیز” (Erkenci Kuş) در سال ۲۰۱۸ نیز از دیگر سریال های موفق و شناخته شده این بازیگر است که به گزارش پرشین وی با بازیگر معروف ترک جان یامان همبازی شد. دمت در این مجموعه که تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و از شبکه استار تی وی در طی یک فصل ۵۱ قسمتی پخش می شد نقش شخصیت صنم آیدین را ایفا می کرد.پرنده سحرخیز از سریال های موفق کمدی است که در مراسم های مختلف کاندید دریافت جایزه شد و برخی از آنها را نیز از آن خود کرد. مطابق با بیوگرافی دمت اوزدمیر ، از جمله در مراسم اهدای جوایز Murex D’Or در سال ۲۰۱۹، دو بازیگر اصلی یعنی دمت اوزدمیر و جان یامان توانستند جایزه بهترین بازیگر زن خارجی و بهترین بازیگر مرد خارجی را کسب کنند.

علاوه بر این در مراسم اهدای جوایز پروانه طلایی در سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان بهترین سریال کمدی عاشقانه انتخاب شد و اوزدمیر و یامان به ترتیب جوایز بهترین بازیگر زن و مرد کمدی را از آن خود کردند. آنها در سال ۲۰۱۹ نیز در مراسم”ستاره طلایی” (گلدن استار) جایزه بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی را نیز دریافت کردند.در سال ۲۰۱۹ در قالب شخصیت زینب در مجموعه تلویزیونی مشهور “خانه تو سرنوشت توست” (Doğduğun Ev Kaderindir) ظاهر شد.

دمت اوزدمیر بازیگر زن ترکیه ای گفته عمل زیبایی نکردم!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر