حضور 11 هزار شرکت‌کننده آزمون دکتری نیمه متمرکز 1401 در اصفهان


حضور 11 هزار شرکت‌کننده آزمون دکتری نیمه متمرکز 1401 در اصفهان

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401 همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، 6 اسفندماه خبر داد و گفت: آزمون با حضور 11 هزار و 768 متقاضی در استان اصفهان در 10 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رضاعلی نوروزی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: آزمون با حضور ۸۲۰۵ نفر شامل۴۱۱۰ زن و ۴۰۹۵ مرد در دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان و دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهان برگزار خواهد شد که ۳۰۲۱ داوطلب حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان شامل ۲۱ مرد، ۳۰۰۰ زن، دانشگاه صنعتی اصفهان شامل ۴۰۷۴ مرد و ۱۱۱۰ مرد در دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی هستند.

وی افزود: ۳۲۵ نفر شامل ۱۸۹ مرد و ۱۳۶ زن در مؤسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی خمینی‌شهر، ۲۴۴ زن در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر، ۳۱۷ مرد در دانشگاه پیام‌نور شاهین شهر، ۴۲۰ نفر شامل ۱۴۰ مرد و ۱۸۰ زن در دانشگاه آزاد شهرضا، ۱۰۱۱ نفر شامل ۵۹۹ مرد و ۴۱۲ زن در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان و ۷۰۵ نفر شامل ۳۸۴ مرد و ۳۲۱ زن در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان با بیان اینکه آزمون روز جمعه، ششم اسفندماه رأس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: در حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد. با توجه به شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی از ساعت ۶:۳۰ صبح به روی داوطلبان بازخواهد شد. توصیه می‌شود داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی کنند و زمان ورود خود به حوزه‌های امتحانی به دقایق پایانی موکول نکنند که تجمع ایجاد نشود.

نوروزی ادامه داد: دوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین حساب، هر نوع پیجر، تلفن همراه حتی به صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و .... به جلسه امتحانی اکیداً خودداری کنند.

نماینده تام‌الاختیار و رییس ستاد آزمون اصفهان با بیان اینکه باجه رفع نقص مستقر در حوزه‌های امتحانی مستقر است، گفت: درصورتی که متقاضیان در رابطه با عکس، جنسیت، نوع معلولیت (نابینا ، ناشنوا و ... جسمی حرکتی ) و یا زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کردند، لازم است یکی از روزهای چهارشنبه و یا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعد از ظهر به باجه رفع نقص مستقر در حوزه‌های امتحانی که آدرس آن در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج شده است، مراجعه کنند.

نوروزی، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی را الزامی اعلام کرد و گفت: توصیه می‌شود به منظور رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی هنگام ورود و خروج به حوزه حداقل فاصله (یک متر) خود با دیگر متقاضیان را حفظ کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس