راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری کامیونی در پایانه نوردوز ضروری است


راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری کامیونی در پایانه نوردوز ضروری است

تبریز- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری کامیونی در پایانه نوردوز برای کنترل کالاهای اساسی در واردات و صادرات و مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر ضروری است.

جعفر رزمی روز دوشنبه در بازدید از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز اظهار کرد: اقدامات لازم در راستای تسریع و بهره‌برداری از این دستگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم توسعه استان، گسترش صادرات و تجارت با کشورهای همسایه است و نقش پایانه مرزی نوردوز و جلفا برای تجارت با کشورهای اتحادیه اوراسیا از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.

رزمی گفت:حل مشکلات مرزی و تسهیل امور می‌تواند به توسعه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی و تسهیل در امر صادرات و واردات کمک کند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه‌ای با مدیران پایانه‌های مرزی شهرستان جلفا، مسائل و مشکلات این پایانه‌ها را بررسی و بر تسهیل فرایندها و تشریفات اجرایی در نقاط مرزی تاکید کرد.

پایانه مرزی نوردوز در مرز ایران و ارمنستان در زمینی به مساحت هشت هکتار طراحی شده است و دارای یک باب سالن مسافری، ساختمان های انتظامات، محوطه های دسترسی، ساختمان تجاری و پارکینک است.

این پایانه مرزی در شهرستان جلفا ارتباط کشورمان با جمهوری ارمنستان را از طریق پل احداث شده بر روی رودخانه ارس برقرار می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان