فارس من| فردا آخرین مهلت معرفی 2 استقلالی برای خدمت سربازی


فارس من| فردا آخرین مهلت معرفی 2 استقلالی برای خدمت سربازی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روزهای ورزش کشور است. این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸...

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روزهای ورزش کشور است.

این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند چرا که از فرصت قانونی داشته شده به عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا این زمان به تعویق انداخته اند.

اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده است تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و براین اساس نامه نگاری‌های در این زمینه انجام داده است.

پیگیری خبرنگار انتظامی فارس روز گذشته - اینجا_ از مسئولان حاکی از آن بود که این دو بازیکن دیگر هیچ فرصتی برای بازی در باشگاه استقلال نداشته و باید خود را برای خدمت وظیفه معرفی کنند.

امروز نیز خبرنگار انتظامی فارس کسب اطلاع کرد که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند فقط تا فردا مهلت دارند که خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند در غیر این صورت مشمول غایب تلقی شده و اجازه بازی در هیچ تیمی را نخواهند داشت.

گفتنی است عادلانه بودن قوانین و مقررات برای همه افراد و اجرای یکسان قانون خدمت وظیفه عمومی برای همه اقشار جامعه از جمله هنرمندان و ورزشکاران درخواست مخاطبان فارس من بوده تا جایی که با درج موضوعی با عنوان «به‌‌ ماجرای‌‌ سربازی‌‌ بازیکنان‌‌ استقلال‌‌ رسیدگی‌‌ کنید» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس