استقلال خوزستان 1 سایپا تهران 2/ لیگ یک/کامبک سایپا در دوئل قهرمانان سابق


استقلال خوزستان 1 سایپا تهران 2/ لیگ یک/کامبک سایپا در دوئل قهرمانان سابق

در نبرد دو تیم با سابقه قهرمانی در لیگ برتر، نارنجی‌پوشان سایپا موفق شدند به 3 امتیاز دست یافته و برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حیثیتی‌ترین دوئل‌های هفته هجدهم لیگ یک، امروز دو تیم استقلال خوزستان و سایپا تهران که سابقه حضور در لیگ برتر و رسیدن به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارند، در حال و هوای متفاوت و در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف هم رفتند.

استقلال خوزستان بعد از جدایی سهراب بختیاری‌زاده امروز داوود مهابادی را روی نیمکت خود می‌دید و سرمربی باتجربه اما تازه‌وارد آبی‌های خوزستانی در اندیشه رسیدن به اولین پیروزی خود با تیم جدیدش بود و در مقابل سایپا بعد از شوک مدیریتی وارد شده، با امید روانخواه به دنبال 3 امتیاز شیرین بیرون از خانه بود.

نیمه نخست دو تیم نمایش جذاب و پر موقعیتی را داشتند و فرصت‌های خوب گلزنی روی دروازه دو تیم خلق شد که در دقیقه 31 روی ارسال از سمت راست، علی کیانی‌فر با ضربه‌ سر عالی خود توانست قفل دروازه سایپا را بشکند و گل اول مسابقه را به سود استقلال خوزستان رقم بزند.

بعد از دریافت این گل، شاگردان روانخواه در فکر جبران نتیجه تا پیش از پایان نیمه نخست بودند و سرانجام حملات خودروسازان، در دقیقه 45 ضربه‌ پنالتی به سود سایپا اعلام شد و حسین مالکی توانست گل تساوی‌بخش بازی را به سود سایپا رقم بزند تا نیمه نخست با تقسیم امتیازات دو تیم به رختکن بروند.

اتفاق مهم در حاشیه برگزاری مسابقه، حضور تماشاگران اهوازی در ورزشگاه بود که با اعتراض کادرفنی و عوامل باشگاه سایپا مواجه شد و درگیری‌هایی نیز در پایان نیمه نخست رخ داد که باعث شد تا نیمه دوم با تاخیر آغاز شود.

در نیمه دوم، نارنجی‌پوشان سایپای برای رسیدن به 3 امتیاز مسابقه حساس امروز، بازی را تهاجمی آغاز کردند و بعد از چند خلق موقعیت بی‌سرانجام روی دروازه استقلال خوزستان، در نهایت ایمان غلامی روی پاس خوب مرتضی خراسانی توانست در نیمه دوم و در دقیقه 65، کامبک خودروسازان را تکمیل کند و گل دوم را به سود سایپا وارد دروازه وحید شیخ‌ویسی کرد.

بعد از کامبک نارنجی‌پوشان سایپا، شاگردان داوود مهابادی در تکاپو برای جبران شکست خانگی و رسیدن به گل تساوی بودند اما نمایش خوب مهرداد طهماسبی در خط دروازه سایپا و مدافعان نارنجی‌پوش باعث شد تا 3 امتیاز بیرون از خانه در جیب روانخواه و شاگردانش بماند و آن‌ها بتوانند نیم‌فصل دوم را با کسب پیروزی حیثیتی در اهواز، موفق و سربلند آغاز کنند.

با 3 امتیاز به دست آمده برای سایپا، شاگردان روانخواه جایگاه خود در رتبه دوازدهم جدول را تثبیت کردند و امیدوارتر نسبت به ادامه لیگ برای صعود به رتبه‌های بالاتر در جدول شدند؛ در مقابل استقلال خوزستان با شکست در بازی امروز، برای پنجمین مسابقه متوالی ناکام در کسب پیروزی بود و آن‌ها 27 امتیازی باقیمانده و رتبه پنجم جدول را از دست دادند.

استقلال خوزستان 1 سایپا تهران 2/ لیگ یک/کامبک سایپا در دوئل قهرمانان سابق
استقلال خوزستان 1 سایپا تهران 2/ لیگ یک/کامبک سایپا در دوئل قهرمانان سابق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403