هدیه 600 میلیونی آقای بازیگر ترک به همسرش!


هدیه 600 میلیونی آقای بازیگر ترک به همسرش!

بازیگر معروف ترکیه ای تولگاهان ساییشمان برای تولد همسرش هدیه 600 میلیونی خریداری کرد.

بازیگر تولگاهان ساییشمان برای تولد همسرش almeda abazi و پنجمین سالگرد ازدواجشان حلقه ای ۳۰۰ هزار لیری خریداری کرد علاوه بر این almeda که به همراه تولگاهان در یک آگهی تبلیغاتی بازی کردند درباره بازیگری گفت: قبل از ازدواج در ۲_۳ پروژه شرکت کردم اما بازیگری رو کنار گذاشتم .تولگاهان ادامه داد : این اتفاق به من ربطی نداره نظرهایی مانند تولگاهان نمیخواد همسرش بازیگری کنه رو مطرح نکنید.

هدیه 600 میلیونی آقای بازیگر ترک به همسرش!

تورگات تولگاهان ساییشمان (به ترکی استانبولی: Turgut Tolgahan Sayışman) در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۲۶ آذر ۱۳۶۰) در استانبول، ترکیه متولد شد. او بازیگر، مدل و مجری ترکیه‌ای است. او با بازی در سریال عمر گل لاله به اوج شهرت رسید

زندگی

ساییشمان در خانواده‌ای مسلمان در استانبول، ترکیه متولد شد. او تحصیلات خود را در دبیرستان Kadıköy İntaş به اتمام رساند و در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه Doğuş University فارغ اتحصیل شد.

هدیه 600 میلیونی آقای بازیگر ترک به همسرش!

ساییشمان مدلینگ در اوایل سنین نوجوانی شروع کرد و برنده مسابقه بین‌المللی من‌هانت اینترنشنال در سال ۲۰۰۵ شد که در شهر بوسان، کره جنوبی برگزار شد و همچنین میزبان مسابقه بین‌المللی بهترین مدل جهان در سال ۲۰۰۴ نیز بود. به عنوان یک بازیگر نقش‌هایی در سریال‌های تلویزیونی همچون: Macolar, Esir Kalpler و Dicle ایفا کرده‌است. در حال حاضر ساییشمان مشغول بازی در سریال تلویزیونی به نام Elveda Rumeli می‌باشد که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در کشور ترکیه است که جوایز بسیاری کسب کرده‌است. او همچنین در فیلمی سینمایی به نام Aşk Tutulması به همراه Fahriye Evcen به ایفای نقش پرداخته‌است. در سال ۲۰۰۹، در یک فیلم ترکی به نام Aşk Geliyorum Demez به همراه برگزار کورل بازی کرد. هر دو فیلم توسط Murat Şeker کارگردانی شده‌است. آخرین سریال تلویزیونی او عمر گل لاله بود که از شبکه فاکس تی وی پخش شد. او در این سریال نقش چنار ایلگاز را بازی کرد و با بازیگرانی همچون: سلن سویدر، امینا صندل و سرنای ساریکایا همبازی شد. در سال ۲۰۱۳ در فیلم ترکی به نام Sürgün به کارگردانی Erol Özlevi، به همراه Saadet Aksoy ایفای نقش کرد.

هدیه 600 میلیونی آقای بازیگر ترک به همسرش!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...