حریفان تیم‌های فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور مشخص شدند


حریفان تیم‌های فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور مشخص شدند

یزد- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: حریفان تیم‌های فوتبال ساحلی این استان در لیگ جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شد.

محمود حاجی‌حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های مقاومت گلساپوش و دهیاری ملاباشی یزد در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سعادت درچه اصفهان، آبی‌پوشان کرمان و سرخ‌پوشان سقز کردستان همگروه شدند.

وی با بیان اینکه از مدتی قبل تمرین ۲ نماینده فوتبال ساحلی استان در لیگ آغاز شده است ادامه داد: این رقابت‌ها از ۱۱ تا ۱۵ اسفندماه جاری به صورت دوره ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود که زمان بازی تیم‌های یزد دقیق توسط فدراسیون اعلام می‌شود .

این فعال ورزشی اظهار کرد: طبق مقررات فدراسیون ۱۰ تیم در ۲ گروه در سطح کشور رقابت‌های خود را نظم و ترتیب برگزار می‌کند که در پابان تکلیف چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص می‌شود و بازی‌ها تا تعیین تیم قهرمان پیگیری می‌شود.

حاجی‌حسینی ابراز امیدواری کرد تیم‌های مقاومت گلساپوش و دهیاری ملاباشی در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های مدعی برگزار می‌شود موفق باشند و برای استان در این رشته همانند گذشته افتخار کسب کند که موضوع مهمی مهم است .

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس