به بازیکنانمان اعتماد به‌نفس داده‌ایم  


 به بازیکنانمان اعتماد به‌نفس داده‌ایم  

دبیر هیات بسکتبال استان کرمانشاه رمز موفقیت بازیکنان تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول را داشتن انگیزه، اعتماد به نفس بازیکنان و همدلی و همراهی بین آنها و کادر فنی تیم دانست.  

بهنام بنی عامریان پس از پایان دور رفت مرحله دوم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور در گفت و گو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد تیم خانه بسکتبال استان در این رقابت ها، اظهار کرد: تیم ما پس از صدرنشینیِ بدون شکست در مرحله اول رقابت ها، در مرحله دوم هم توانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.

وی ادامه داد: در این مرحله با تیم های خانه بسکتبال خرم آباد، ملوان بندرانزلی، خانه بسکتبال تبریز و مقاومت کرمانشاه همگروه بودیم که تنها یک شکست برابر حریف تبریزی داشتیم.

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه از تیم های خانه بسکتبال تبریز و ملوان بندرانزلی به عنوان تیم های ریشه دار و قدرتمند این گروه یاد کرد و گفت: در برابر حریف تبریزی تا دقایق انتهایی مسابقه بازی پایاپایی داشتیم، اما در نهایت تنها با اختلاف چهار امتیاز بازی را واگذار کردیم.

وی تاکید کرد: با این وجود تیم خانه بسکتبال کرمانشاه همچنان به عنوان تیم صدرنشین گروه خود باقی ماند تا برای دور برگشت رقابت ها آماده شویم.

بنی عامریان با اشاره به حساس بودن بازی های دور برگشت رقابت ها، عنوان کرد: از آنجایی که در این دور تنها دو تیم به مرحله حذفی راه پیدا می کنند، بنابراین تیم ها نهایت تلاش خود را بکار می گیرند تا تیم صعود کننده باشند، برای همین بازی های سختی در پیش داریم.

وی در ادامه در تشریح نقاط ضعف و قوت تیمش در دور رفت مرحله دوم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال هم گفت: داشتن بازیکنانی جوان و با انگیزه یکی از مهمترین نقاط قوت تیم ما محسوب می شود، بازیکنانی که تجربه چندانی ندارند، اما چون اعتماد به نفس به آنها داده ایم، همدل و منسجم داریم، در مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنند و همین ها آینده بسکتبال کرمانشاه را می سازند.

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملکرد خوب این بازیکنان در مقابل تیم های متمول و قدرتمند در حالیست که تیم ما از نظر مالی و امکانات شرایط برابری با آنها ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی