قالیباف: دفتر مقام معظم رهبری پیگیر جاماندگان سهام عدالت است


قالیباف: دفتر مقام معظم رهبری پیگیر جاماندگان سهام عدالت است

رئیس مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی بیش از یک سال است که به موضوع تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت پرداخته و حتی دفتر مقام معظم رهبری هم پیگیر بوده‌اند.

قالیباف: دفتر مقام معظم رهبری پیگیر جاماندگان سهام عدالت است

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفند) و بعد از ارائه پیشنهاد اعطای سهام عدالت به جاماندگان که نماینده ایلام آن را اعلام کرد و احد آزادی خواه نماینده ملایر هم در اخطاری به این موضوع تذکر داده و خواستار تعغیین تکلیف سهام عدالت شد اظهار داشت: در پیشنهاد آقای بسطامی به مددجویان سازمان بهزیستی پرداخته نشده هر چند علاوه بر مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بخشی از کارگران و مستضعفین نیز سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی بیش از یک سال است که به این موضوع پرداخته، حتی دفتر مقام معظم رهبری نیز پیگیر این موضوع بوده است و کار کارشناسی هم در کمیسیون اقتصادی انجام شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس نکته‌ای که نماینده دولت گفت باید به هر میزان سهام عدالت موجود روشن و جمعیت افراد ذی‌حق و باقی مانده نیز مشخص شود. بنابراین با موافقت نمایندگان اخطار آقای آزادی‌خواه را وارد می‌دانم و پیشنهاد مربوطه را به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهم تا با هماهنگی کمیسیون اقتصادی و دولت پیشنهاد جامعی به صحن علنی ارائه شود./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟