گوشی هایسنس اینفینیتی H60 5G با بدنه چرم گیاهی معرفی شد


گوشی هایسنس اینفینیتی H60 5G با بدنه چرم گیاهی معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) گوشی هایسنس اینفینیتی H60 5G با بدنه چرم گیاهی و تراشه دایمنسیتی 810 معرفی شد. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را بررسی می‌کنیم. هایسنس یک گوشی جدید با نام اینفینیتی اچ 60 – Hisense Infinity H60 5G معرفی کرده که از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 810 قدرت می‌گیرد. این گوشی از نمایشگر امولد 6.6... نوشته گوشی هایسنس...

گوشی هایسنس اینفینیتی H60 5G با بدنه چرم گیاهی و تراشه دایمنسیتی 810 معرفی شد. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را بررسی می‌کنیم.

هایسنس یک گوشی جدید با نام اینفینیتی اچ 60 – Hisense Infinity H60 5G معرفی کرده که از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 810 قدرت می‌گیرد. این گوشی از نمایشگر امولد 6.6 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و محافظ گوریلا گلس 5 روی صفحه نمایش بهره می‌برد. یک بریدگی قرصی‌شکل روی نمایشگر وجود دارد که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه حسگر تشخیص عمق میدان درون آن تعبیه شده است.

سایر مشخصات هایسنس اینفینیتی H60 5G

در پشت گوشی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قرار گرفته که در صورت نیاز با استفاده از قابلیت‌های نرم افزاری، عکس‌هایی با کیفیت 108 مگاپیکسل نیز ثبت می‌کند. همچنین این ماژول دوربین شامل یک لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق میدان می‌شود. نکته جالب در مورد طراحی و ساخت این گوشی، جنس چرم مصنوعی گیاهی است که در پنل پشتی گوشی به کار رفته و به چسبندگی و دوام آن کمک می‌کند.

گوشی هایسنس اینفینیتی H60 5G با بدنه چرم گیاهی معرفی شدگوشی هایسنس اینفینیتی H60 5G با بدنه چرم گیاهی معرفی شد

هایسنس اینفینیتی اچ 60 5G دارای باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 30 واتی است و از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می برد. هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی مشخص نشده، اما اعلام شد که گوشی جدید هایسنس فقط در رنگ آبی به بازار عرضه می‌شود.

منبع :gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !