برای اولین بار یک بانک در کره جنوبی صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز راه‌اندازی می‌کند


بانک کوکمین (Kookmin) کره جنوبی،‌ اولین صندوق سرمایه‌گذاری کریپتو را در این کشور تا پایان سال 2022 در حوزه ارزهای دیجیتال و ETFهای بیت کوین راه‌اندازی می‌کند. با این حساب، کوکمین موسوم به KB آماده می‌شود تا به اولین بانک در کره جنوبی تبدیل شود که محصولاتی در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به سرمایه‌گذاران خرد عرضه کند. این...

برای اولین بار یک بانک در کره جنوبی صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز راه‌اندازی می‌کند
بانک کوکمین (Kookmin) کره جنوبی،‌ اولین صندوق سرمایه‌گذاری کریپتو را در این کشور تا پایان سال 2022 در حوزه ارزهای دیجیتال و ETFهای بیت کوین راه‌اندازی می‌کند.
با این حساب، کوکمین موسوم به KB آماده می‌شود تا به اولین بانک در کره جنوبی تبدیل شود که محصولاتی در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به سرمایه‌گذاران خرد عرضه کند. این بانک اعلام کرده که کمیته آماده‌سازی مدیریت دارایی‌های دیجیتال را برای تعیین استراتژی‌ها و محصولات مختلف در این حوزه و راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی تشکیل داده است.
این بانک انتظار دارد صندوق‌ سرمایه‌گذاری قابل معامله در مبادلات رمزارز (ETF) و محصولات آتی را به‌زودی تا قبل از پایان سال جاری میلادی راه‌اندازی کند. کمیته تخصصی که در این بانک این موضوع را دنبال می‌کند، همچنین مسائل مربوط به ریسک و انطباق صندوق‌های سرمایه‌گذاری را ارزیابی خواهد کرد.
برای اولین بار یک بانک در کره جنوبی صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز راه‌اندازی می‌کند
ورود اولین بانک کره جنوبی به حوزه رمزارزها
«هونگ گان کیم»، مدیر بخش مدیریت کوانت KB این خبر را به صورت رسمی تایید کرد. وی می‌گوید این بانک صندوق سرمایه‌گذاری مجازی با دارایی دیجیتالی راه‌اندازی خواهد کرد.
داده‌های پلتفرم تحقیقاتی MacroTrends حاکی از آن است که گروه مالی KB، بزرگترین گروه مالی این کشور است که از نظر سود خالص تا سپتامبر 2021 حدود 520 میلیارد دلار دارایی داشته است.
در راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری جدید برای مشتریان خود، بانک کره‌ای در واقع پاسخگوی نیاز بازاری است که به صورت فزاینده‌ای پذیرای سرمایه‌گذاری‌‌های توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) هستند. رقیب نزدیک کوکمین،‌ بانک شینهان است که بخش کاملی از برنامه بانکداری با گوشی‌های همراه خود را برای کمک به مشتریان در مدیریت مجموعه NFT در Klaytn، بلاکچین پیشرو کشور، اختصاص داده است.
حال باید دید بانک کره‌ای در مسیری که پیش‌رو گرفته چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر