حرف های تلخ ابراهیم تاتلیسس راجع به مریضی اش!


حرف های تلخ ابراهیم تاتلیسس راجع به مریضی اش!

حرف های بسیار ناراحت کننده ابراهیم تاتلیسس در برنامه اییو ناراخشو :مریضم تنهام و کسی کنارم نیست.

ابراهیم تاتلیسس در برنامه ایبو شو ناراحتی خود از خانواده اش را به زبان آورد و گفت: بعد از این مدت نمیتوانم به کسی حساب پس بدهم آنچه را که باید میدادم دادم. من آینده فرزندانم را تضمین کردم.نسبت به کسی مسئولیتی ندارم. میخواهم در آرامش باشم. ابراهیم تاتلیسس که هر از چند گاهی با فرزندانش مشکل دارد در ادامه گفت: خانواده ام با من هستند؟ نه!من مریضم تنهام کسی با من هست؟نه

حرف های تلخ ابراهیم تاتلیسس راجع به مریضی اش!

ابراهیم تاتلیسَس (به ترکی استانبولی: İbrahim Tatlıses؛ زادهٔ ۱۹۵۲) خواننده ترکیه‌ای است. پدر او از عرب‌های ترکیه و مادرش از کردهای ترکیه بوده‌است. تاتلیسس افزون‌بر زبان ترکی، به زبان‌های عربی و کردی نیز تسلط کامل دارد. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند. امپراتور (به ترکی استانبولی: İmparator) لقب متداولی برای اوست. وی در جنوب ترکیه و در شهر شانلی‌اورفه که شهری با جمعیتی متشکل از عرب‌ها، کُردها و ترکمن‌ها می‌باشد، زاده شد.

وی با ترانه‌های ترکی‌اش مشهور در ترکیه، آسیای میانه و کشورهای خاورمیانه مثل جمهوری آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق و سوریه است، تاتلیسس با ترانه‌های ترکی‌اش مشهور شده ولی گهگاه به عربی و کردی نیز ترانه‌ای خوانده‌است. وی افزون بر این، یک تاجر، رستوران‌دار، سازندهٔ شوهای موسیقی تلویزیونی و فعال در زمینهٔ گردشگری است و یک فرستندهٔ رادیویی خصوصی به نام «تاتلیسس» دارد. وی در پروژه‌های ساخت‌وساز در کردستان عراق نیز درگیر بوده‌است. وی اکنون در شهر ازمیر زندگی می‌کند و رستوران تاتلیسس را در این شهر تأسیس کرده‌است.

حرف های تلخ ابراهیم تاتلیسس راجع به مریضی اش!

او برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گولشن و گولدن هستند. ابراهیم در سال ۱۹۷۹ با پریحان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله، دختری به نام ملک زبیده است. تاتلیسس در سال ۱۹۸۳ با دریا تونا ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام ابراهیم یا ایدو می‌باشد. ابراهیم در سال ۲۰۱۱ با عایشه‌گل ییلدیز ازدواج کرد که حاصل آن الیف آدا است. این دو در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. او در سال ۲۰۲۱ در برنامه ایبو شو از ازدواج خود با گلچین کاراکایا خبرداد.

او در ایران با نام ابراهیم تاتلیس هم شناخته می‌شود.

حرف های تلخ ابراهیم تاتلیسس راجع به مریضی اش!

ترور

در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۱ میلادی در محلهٔ شیشلی استانبول مورد حمله قرار گرفت که به جمجمهٔ او تیراندازی شد، ولی با جراحی زنده ماند. برخلاف شایعات زیادی که دربارهٔ جراح ابراهیم تاتلیسس موجود است، جراح و نجات‌دهنده او، دکتر ایلهان ایلماجی بود.

حرف های تلخ ابراهیم تاتلیسس راجع به مریضی اش!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...