ون اینرودز (INROADS)، محصول جدید بهمن موتور رونمایی شد + قیمت ون اینرودز


ون اینرودز (INROADS)، محصول جدید بهمن موتور رونمایی شد + قیمت ون اینرودز

بهمن موتور طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه از ون اینرودز (INROADS)، محصول جدید خود در محل خط تولید این شرکت رونمایی کرد.

«خبرماشین» - بهمن موتور طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه از ون اینرودز (INROADS)، محصول جدید خود در محل خط تولید این شرکت رونمایی کرد.

شرکت بهمن موتور طی مراسمی از کارگو ون جدید خود با نشان تجاری اینرودز رونمایی کرد.
محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت گفت: با گسترش خریدهای آنلاین و کسب و کارهای نوین، فروش خودروهای تجاری سبک که برای حمل بار مناسب هستند افزایش یافته است. شرکت بهمن موتور نیز با همین رویکرد و تلاش متخصصان خود، خودرو جدید اینرودز (کارگو ون) برای اولین بار تولید و آماده ورود به بازار کرده است تا جایگزینی برای وانت‌های قدیمی پیش روی مشتریان قرار دهد.
مدیرعامل بهمن موتور در خصوص برنامه داخلی سازی قطعات خودرو اینرودز گفت: بر‌اساس سیاست های وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال اول تولید به 30 درصد خواهد رسید و براساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده در طی سال های آتی با همکاری قطعه سازان کشور درصد داخلی‌سازی اینرودز افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: بر اساس هدف‌گذاری‌ها در سال ۱۴۰۱ سه محصول جدید دیگر به سبد محصولات بهمن موتور اضافه می شود.
ضرابیان در خصوص زمان عرضه اینرودز به بازار گفت: تولید انبوه آغاز و مجوزهای لازم صادر شده است. انشالله از اوایل اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱ سری اول این کارگو ون به بازار عرضه شود.
بر اساس اعلام مدیرعامل بهمن موتور، این شرکت در تلاش است قیمت گذاری اینرودز مانند سایر محصولات رقابتی و به نفع مصرف کننده باشد.
اینرودز بهمن موتور به لحاظ فنی یک کارگو ون محسوب می‌شود که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه می شود.

ون اینرودز (INROADS)، محصول جدید بهمن موتور رونمایی شد + قیمت ون اینرودز

مشخصات فنی ون اینرودز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ اینرودز مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری (1498 سی‌سی) تنفس طبیعی است که توان تولید 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. یک جعبه دنده 5 سرعته نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

قیمت ون اینرودز بهمن موتور ۴۹۸ میلیون تومان تعیین شده است.

ون اینرودز طول ۴٫۵ متری را دارد و ارتفاع آن ۲ متر اعلام شده است. همچنین عرض این ون کار و تجاری یک متر و ۶۸ سانتی متر است. فضای بار اینرودز ۲۶۳۰ در ۱۴۸۰ در ۱۳۰۰ میلی متر بوده و می تواند فضای مناسبی را در اختیار مشاغل قرار دهد. جرم خالص بهمن اینرودز ۱۲۸۵ کیلوگرم است و می توان ۷۲۵ کیلوگرم بار مجاز را با ابعاد کلی ۵٫۱ متر مکعب در آن قرار داد.

ون اینرودز همان دانگ فنگ C35 است که تولید آن در ایران توسط بهمن موتور با داخلی سازی 50 درصد آغاز شده است.

ترمزهای اینرودز در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای هستند. این ترمزها به سیستم ترمز ضدقفل یا ABS، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش مجهز هستند.

ون اینرودز بر روی یک شاسی نردبانی با 9 اتصال عرضی طراحی شده و سیستم تعلیق به کارگرفته شده در جلو از نوع مک فرسون مستقل و در عقب از فنر شمش 5 لایه غیرمستقل استفاده می کند.

امکانات رفاهی و ایمنی ون اینرودز شامل فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 9 اینچی، سیستم پایش فشار باد تایرها یا TPMS، کیسه هوای راننده و سرنشین، دوربین عقب، چراغ‌های روشنایی در روز و سیستم تهویه مطبوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403