افشای رندر‌های گلکسی بوک سامسونگ


افشای رندر‌های گلکسی بوک سامسونگ

رندر‌های فاش شده از سامسونگ گلکسی بوک (2) 360 طراحی محصول جدید سامسونگ را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سامسونگ اعلام کرد که لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک خود را در همایش جهانی گوشی همراه (MWC) معرفی خواهد کرد، اما این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد نگفته است. با این حال منابع غیر رسمی تصاویری را منتشر کرده اند که نگاهی اجمالی به این محصول را نشان می‌دهد.

به گزارش جی اس ام آرنا؛ این محصول گلکسی بوک (۲) ۳۶۰ سامسونگ نام دارد و همانطور که از نامش پیداست، جانشین Pro ۳۶۰ خواهد شد و ظاهراً با نام رمز «Mars ۲» شناخته می‌شود. در ادامه تصاویر مقایسه این دو گلکسی نوت را مشاهده می‌کنید.

افشای رندر‌های گلکسی بوک سامسونگ

در ظاهر چیز زیادی تغییر نکرده، اما یک پردازنده جدید در داخل این محصولات استفاده شده است. احتمال می‌رود یکی از پردازنده‌های i۳، i۵ و i۷ اینتل نسل یازدهم در این محصول استفاده شده باشد.

افشای رندر‌های گلکسی بوک سامسونگ

به هر حال، این رندر‌هایی که به تازگی منتشر شده بر اساس مدل ۱۵.۶ اینچی هستند و انتظار می‌رود سامسونگ یک مدل کوچکتر ۱۳.۳ اینچی نیز برای تولید در نظر داشته باشد. مدل بزرگ دارای سه پورت در طرفین است که شامل USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و محل جایگذاری microSD است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، صفحه نمایش را می‌توان به صورت ۳۶۰ درجه تا کرد تا از لپ تاپ به عنوان تبلت استفاده شود. این محصول از قلم S نیز پشتیبانی خواهد کرد. در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) به صورت رسمی از این محصول رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

سامسونگ پرقدرت ترین شارژر سیمی خود را ارائه داد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان