افشای اخلاقی بازیگر معروف ترکیه ای!


افشای اخلاقی بازیگر معروف ترکیه ای!

با انتشاری اخباری از ازجان دنیز بازیگر معروف ترکیه ای با خبری مبنی بر وقتی متاهل بود با سمر دادگر رابطه داشته

براساس خبر tv100 بازیگر ازجان دنیز قبل از طلاق گرفتن از همسر سابقش feyza aktan با دوست دختر ایرانی اش سمر دادگر رابطه داشته است و بعد از طلاق به رابطه خود ادامه دادند.

افشای اخلاقی بازیگر معروف ترکیه ای!

اُزجان دِنیز (به ترکی استانبولی: Özcan Deniz) (زادهٔ ۱۹ مهٔ ۱۹۷۲) خواننده، بازیگر، نویسنده و کارگردان کرد اهل ترکیه است. وی در ۱۹ مه ۱۹۷۲ در شهر آنکارا به‌دنیا آمد. وی کرد بوده و خانواده وی اهل شهر آگری در مرزهای ایران هستند. همچنین وی برادرزاده شاکرو خواننده آوازهای سنتی کردی است که به دنگ بژ شاکرو معروف بود. پنج سال بیشتر نداشت که خانواده وی به شهر کوچک آیدین کوچ کردند و او دوران نوجوانی و جوانی خود را در این شهر سپری نمود. او در طول تحصیلاتش علاقهٔ خاصی به نوشتن داستان و نمایش‌نامه پیدا کرد. اوزجان دنیز علاقهٔ زیادی به پرندگان و مخصوصاً محیط زیست اطراف خود داشت و برای محافظت و حمایت از محیط زیست، با همراهی دوستانش گروه تئاتری را تأسیس نمود.

افشای اخلاقی بازیگر معروف ترکیه ای!

او در این گروه تئاتر بود که توانست افکار خود را در قالب داستان به اجرا بگذارد که بعدها موجب شکوفا شدن استعدادهای او در زمینهٔ بازیگری و موسیقی شد. در سال ۱۹۸۵ در حین آغاز کار اولین اکستر شهر آیدین او به عنوان تکنواز ارکستر شناخته شد. او طی مسافرتی که همراه گروه ارکستر برای اجرا به شهرهای ازمیر و آنتالیا رفت توانست هنر و استعداد خود را نشان بدهد. اوزجان دنیز بعدها در جشنواره ملی موسیقی سنتی توانست به مقام اول دست یابد. او سال ۱۹۸۸ به استانبول و یک سال بعد به آلمان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی مهاجرت نمود. او در طی مدت اقامت در آلمان توانست استعداد نهفته و پنهان خود را شکوفا و در کنار تحصیلات آکادمیک توانست با سرعت زیادی پیشرفت کند. او اولین آلبوم خود را در سال ۱۹۹۲ بنام "Yine Ağlattın Beni" را منتشر کرد. او در سال ۱۹۹۳ با آلبوم "Meleğim" توانست به شهرت برسد. او در سال ۱۹۹۵ به خدمت سربازی اعزام و پس دو سال خدمت در ارتش با آلبوم "Yalan mı" و در کنار آن با بازی در سریال تلویزیونی با همان نام شهرت و محبوبیت اش دو چندان گشت. در حال حاضر با مشغله کاری زیاد در حوزه بازیگری و سینمایی باز هم در کنار این هم مشکلات موسیقی را ادامه داده و آلبوم‌های زیادی را منتشر نمود.

افشای اخلاقی بازیگر معروف ترکیه ای!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک