انریکه مورا: مذاکرات در برهه حساسی قرار دارد


انریکه مورا: مذاکرات در برهه حساسی قرار دارد

هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در توییتی بار دیگر ضمن مطرح کردن مسئله زمان اظهار داشت که مذاکرات وین در نقطه حساسی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان -هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در حساب کاربری توییتر خود اظهار داشت که مذاکرات وین اکنون در برهه حساسی قرار دارد.

انریکه مورا در توییت خود با اعلام ضرب الاجلی دیگر، نوشت: «مذاکرات برجام در لحظه حساسی است. ما پس از ده ماه مذاکره به پایان نزدیک شده ایم، اما نتیجه هنوز نامشخص است.»

مورا در ادامه توییت خود اظهار داشت که مسائلی کلیدی وجود دارد که باید برطرف شود. همه طرف‌های مذاکره کننده در کوبرگ مشغول هستند و سخت در تلاش اند.

طرف‌های غربی مذاکرات وین با فشار بر ایران برای رسیدن به یک توافق بار‌ها به صورت دروغین برای مذاکرات وین ضرب الاجل اعلام کرده‌اند. این در حالی است که هشتمین دور مذاکرات وین برای لغو تحریم های ایران پس از تعطیلات سال نو میلادی در وین از سر گرفته شد. این مذاکرات در راستای احیای برجام به همان شکل اولیه و بازگرداندن طرف آمریکایی به این توافق است. دور هشتم مذاکرات اکنون در وین در حال انجام است و انتظار می‌رود این دور آخرین دور این گفتگو‌ها باشد، زیرا گفته می‌شود طرفین قصد دارند مذاکرات را در فوریه ۲۰۲۲ به پایان برسانند. مقامات کشورمان در این دور از گفتگوها بر لغو کامل تحریم ها علیه ایران تاکید دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی