تحلیلگر مطرح: بازار ارزهای دیجیتال حالا حالاها نزولی است


تحلیلگر مطرح: بازار ارزهای دیجیتال حالا حالاها نزولی است

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) در بحبوحه آشفته بازار ارزهای دیجیتال تحلیلگران نظرهای مختلفی راجع به آینده بیت کوین دارند. برخی موافق و برخی مخالف این رمز ارز هستند، اما نتیجه این بحث چیست؟ اواخر سال 2021 و آغاز سال میلادی جدید، روزهای خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال نبوده است و در این میان افت و خیزهای فراوانی را شاهد... نوشته تحلیلگر مطرح:...

در بحبوحه آشفته بازار ارزهای دیجیتال تحلیلگران نظرهای مختلفی راجع به آینده بیت کوین دارند. برخی موافق و برخی مخالف این رمز ارز هستند، اما نتیجه این بحث چیست؟

اواخر سال 2021 و آغاز سال میلادی جدید، روزهای خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال نبوده است و در این میان افت و خیزهای فراوانی را شاهد بوده‌ایم. در چنین اوضاعی با نزولی شدن بیت کوین بسیاری از آلت کوین‌ها دنباله‌رو آن می‌شوند و در کسری از ثانیه بازی به نفع منفی‌ها عوض می‌شود.

نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد

سال 2018 بازار ارزهای دیجیتال وضعیت تقریبا مشابهی با وضعیت کنونی داشت و پیش از شروع اوضاع آشفته بازار یکی از تحلیلگران مشهور بازار به نام پیتر برنت (Peter Brandt) روند نزولی را پیش‌بینی کرده بود. حالا آقای پیتر درباره روند بازار کریپتوها در مقطع کنونی اظهار نظر کرده است.

تحلیلگر مطرح: بازار ارزهای دیجیتال حالا حالاها نزولی استتحلیلگر مطرح: بازار ارزهای دیجیتال حالا حالاها نزولی است

به عقیده پیتر برنت کسانی که فکر می‌کنند اوضاع آشفته بازار به طور اتفاقی و ناگهانی تغییر خواهد کرد و خیلی زود موجی از مثبت‌ها بازار را در هم می‌نوردد، در اشتباه محض به سر می‌برند. برنت می‌گوید به جای این که هولدرهای بیت کوین از انتخاب خود ناامید شوند و دست به فروش آن بزنند، باید تلاش کنند تا در این مسیر ثابت قدم بمانند. وی می‌گوید:

انتظار بی‌جایی است که فکر کنیم قیمت‌ها طی یک جهش ناگهانی از منفی به سوی مثبت حرکت می‌کند و همه چیز درست می‌شود. روند نزولی همچنان ادامه دارد و شاید این روند کوتاه‌مدت نباشد.

برنت در توییتر خود خطاب به تمام کسانی که او را دنبال می‌کنند گفته باید در مسیری که گام برداشته‌اند استوار و ثابت‌قدم باشند، زیرا اصلاح قیمتی بیت کوین می‌تواند طولانی‌تر از حد انتظار باشد. وی نوشت:

اگر به تصویر زیر نگاه کنید، متوجه فاصله بین اوج‌های قیمتی می شوید. این فاصله‌ها زیاد است و تحلیلگرانی که مدام می‌گویند قیمت بیت کوین صعودی می‌شود و مقاومت‌ها را در هم می‌شکند، آسیب زننده‌ترین قشر سرمایه‌گذاران هستند. آنها باید به جای ایجاد هیاهو به سرمایه‌گذاران بگویند که در این مسیر ثابت‌قدم باشند.

تحلیلگر مطرح: بازار ارزهای دیجیتال حالا حالاها نزولی استتحلیلگر مطرح: بازار ارزهای دیجیتال حالا حالاها نزولی است

از طرفی یکی دیگر از تحلیلگران و مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی، آقای مایکل سیلور با نظر برنت موافقت کرده و سرمایه گذاری در بیت کوین را به یک مسابقه طولانی تشبیه کرده است. او در کامنت توئیت برنت نوشته:

بیت کوین شبیه دو ماراتن است، نه دو سرعت!

برنت در خصوص هولدرهای بلندمدت بیت کوین معتقد است سودی که آنها به دست آورده‌اند خیلی زیاد است و در ادامه افزود:

این استراتژی که بخریم و نگه داریم از آن استراتژی که من گفته‌ام بهتر عمل می‌کند. اما اگر حباب بیت کوین به معنی واقعی کلمه شکسته شود، دیگر نیازی به انجام این مقایسه نخواهد بود. این که به مردم و سرمایه‌گذاران بیت کوین وعده جهش قیمت بدهیم، بیشتر صبر آنها را از بین می‌برد و به آنها اجازه نگه‌داری این ارز دیجیتال را نمی‌دهد. باید به مردم هشدار دهیم که انتظار سود یک شبه را نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)