مربی بنفیکا: شانس ما و آژاکس 50-50 است


مربی بنفیکا: شانس ما و آژاکس 50-50 است

سرمربی بنفیکا تاکید کرد که تیمش برابر آژاکس در بازی فردا از پیش بازنده نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا در لیگ پرتغال با 12 امتیاز فاصله نسبت به پورتو در رده سوم قرار دارد و تقریبا هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت ولی فردا در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان چالش بزرگی پیش رو دارد. سرخ‌پوشان لیسبونی که در دور گروهی لیگ قهرمانان، بالاتر از بارسا به‌عنوان تیم دوم صعود کردند، میزبان آژاکس خواهند بود. بازی بسیار حساسی که می‌تواند پلی برای صعود به یک‌چهارم نهایی باشد.

مربی بنفیکا: شانس ما و آژاکس 50-50 است

نلسون وریسیمو مربی بنفیکا در نشست خبری بازی گفت:« شانس صعود 50-50 است و من اینجا نیستم تا وعده وعید بیهوده بدهم. آژاکس تیم بسیار خوب و باکیفیتی است ولی ما هم تیم قدرتمندی هستیم. کسی نمی‌تواند بگوید بنفیکا از حالا حذف شده است. هر دو تیم مزیت‌هایی نسبت به یکدیگر دارند و مطمئنم که جدال جذابی خواهد شد.»

بنفیکا با وجود برتری 2-1 ابتدای هفته برابر سانتاکلارا اما همچنان مورد انتقاد قرار دارد. وریسیمو ادامه داد:« اگر حس کنم بخشی از مشکلات تیم هستم، کنار می‌روم. تصورم این است که قدرت حل معضلات فعلی تیم را دارم و می‌دانم قرار است چه کاری انجام دهم.
تیم پتانسیل بالایی دارد و در مسیر درستی نیز حرکت می‌کند. در بازی اخیر 60 دقیقه عالی داشتیم هرچند اعتراف می‌کنم که در 30 دقیقه پایانی دچار افت شدیم و اصلا خوب کار نکردیم. با بازیکنان در این مورد صحبت کردم و می‌دانند از آنها چه می‌خواهم. ما در فاز هجومی کارهای مثبتی انجام داده‌ایم و انتظار دارم برابر آژاکس آنها را ببینیم با این حال نیاز داریم از لحاظ دفاعی بهتر کار کنیم و به شخصه در این مورد خوشبین هستم.»


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی